02-12-2015, 18:26 PM
Võrreldes Tšaika omaga on selle käimasaamine imelihtne.
Gazi omal esimene jama tekib kohe et ujukinõelad on väiksemad kui düüsid ja täisgaasil kütusetase langeb, tekitades palju arusaamatuid anomaaliaid.
Lisaks sellele, lastes gaasi maha auto rapub aukude peal ja kuna ujukiruumis on palju ruumi saab ujuk koos kütusega loksuda, lastes ujukiruumi nii täis minna et kütus hakkab mootorisse jooksma.
Loomulikult siis gaasi andes algul köhib lõõrid puhtaks ja siis alles läheb ning seepärast ei saa kunagi gaasi päris maha lasta.
Sellel Quadrajetil on aga ujukiruumi disain väga hea just kallakute ja loksumise suhtes ning krossis polegi talle muud käimist vaja kui täisgaasil ja tühikäigul starti oodates.
Gazi omal esimene jama tekib kohe et ujukinõelad on väiksemad kui düüsid ja täisgaasil kütusetase langeb, tekitades palju arusaamatuid anomaaliaid.
Lisaks sellele, lastes gaasi maha auto rapub aukude peal ja kuna ujukiruumis on palju ruumi saab ujuk koos kütusega loksuda, lastes ujukiruumi nii täis minna et kütus hakkab mootorisse jooksma.
Loomulikult siis gaasi andes algul köhib lõõrid puhtaks ja siis alles läheb ning seepärast ei saa kunagi gaasi päris maha lasta.
Sellel Quadrajetil on aga ujukiruumi disain väga hea just kallakute ja loksumise suhtes ning krossis polegi talle muud käimist vaja kui täisgaasil ja tühikäigul starti oodates.