09-12-2015, 23:13 PM
(06-12-2015, 18:10 PM)meli666 Kirjutas: Omast kogemusest ütlen, et see mõnest kohast läbi velje pandud kett eriti ei toida.
Nimelt harva pandud kett liigutab natuke libedal masinat edasi. Siis aga tuleb ju tühi koht ehk siis paljas rehv. Ja tõusul vajub traktor jällegi tagasi.
Muidugi kiirelt kaapides on see effekt väiksem. Lisaks tekitab harv kett ka hüplemist kiiremini sõites.
Harva keti mõtekus on rohkem metsa vedades näiteks. Et libeda puujuure tagant aitab välja.
Marta veorattad on juba omajagu suured, et ise tehes läheb materjali peale juba kenasti. Näiteks tegin autorolleri pisikestele ratastele ketid ja materjali peale läks juba puhtalt mõni kopikas üle 50.-e. Siin teemas postitus 165: http://forum.automoto.ee/showthread.php?...autoroller
Näiteks siin on 4 Laplanderi ketti 150.- saadaval: http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?f=8&t=60329
Ma nüüd ei tea Laplanderi rehvi mõõte, aga silma järgi tunduvad suht russi mõõdule sarnased. Ja ilmselt ringitegemise vaev on minimaalne ja rahaliselt tuleb samuti võit sisse.
(07-12-2015, 00:12 AM)meli666 Kirjutas:(06-12-2015, 18:43 PM)maitus Kirjutas: Vaatasin põllumehe kaubamajast, et nende kettide hind algab ~600-st eurost paar. Mis see 50 euri siis keti eest ära ei oleks.
Võrrelda võiks ikka samasuguseid asju. Nagadega niiöelda õige jääkett jah maksab.
Aga odavam tavaketi lahendus ikka hoopis teise hinnaga: https://www.pmkaubamaja.ee/index.php?pag...20&lang=et
Tundub, et Martal on russi esirattad taga, 11,2-20? Siis peaks eelpool toodu olema kõige ligilähedasem mõõt seal olevast valikust.
No sellel hinnal on jah hoopis teine lõhn

Aga siin on selline probleem, et iga Riply - ga tuleb sinu ülemine post kaasa, seekord ma seda ei kustutanud, et näha oleks, aga pole vahet kellele ma vastan, ikka on su postitus kaasas. Nii, et ole kena ja ära topi oma postitust igale poole


