17-12-2015, 22:22 PM
Kusjuures see D20 mootoriga väideti neist kõige asjalikum olevat.
Sellel nimelt pole õhuga võimendeid vaid kõik juhtimine käis täiesti võimendamata ja sellele vaatamata, kui sidurid-pidurid olid hästi reguleeritud oli selle juhtimine kergem kui õhuga uuematel suguvendadel.
Kuna mootor on nõrk mullatöödeks oli mootori otsas mitusada kg hooratas, mis aitas raskeid kohti ületada ja kokkuvõttes oli tegu palju kiirema masinaga kui uuemad.
Sellega töötamine oli aga omamoodi ohtlik sest kui ülemine tross poolil segi lasta võis see sattuda selle pooli sidurimehhanismi vahele ja tulemusena pani kopp noole otsa minema ja kui ta jõudis noole tippu vedas ka noole püsti üles ning siis tõmbas trossi puru ja kopp kukkus kabiini peale.
Seda enam et originaalis oli gaasihoob juhi selja taga ja isegi kiirel reageerimisel ei pruukinud asi õigeaegselt seisma jääda tänu hoorattale.
Sellel nimelt pole õhuga võimendeid vaid kõik juhtimine käis täiesti võimendamata ja sellele vaatamata, kui sidurid-pidurid olid hästi reguleeritud oli selle juhtimine kergem kui õhuga uuematel suguvendadel.
Kuna mootor on nõrk mullatöödeks oli mootori otsas mitusada kg hooratas, mis aitas raskeid kohti ületada ja kokkuvõttes oli tegu palju kiirema masinaga kui uuemad.
Sellega töötamine oli aga omamoodi ohtlik sest kui ülemine tross poolil segi lasta võis see sattuda selle pooli sidurimehhanismi vahele ja tulemusena pani kopp noole otsa minema ja kui ta jõudis noole tippu vedas ka noole püsti üles ning siis tõmbas trossi puru ja kopp kukkus kabiini peale.
Seda enam et originaalis oli gaasihoob juhi selja taga ja isegi kiirel reageerimisel ei pruukinud asi õigeaegselt seisma jääda tänu hoorattale.