20-03-2004, 14:30 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-03-2004, 14:31 PM ja muutjaks oli uglyant.)
Ühineksin siinkohal klaabuga ja mina näiteks praegu hommikukohvi kõrvale ei suutnud välja küll nuputada mingit adekvaatset lahendust. Muarust peaks automoto näiteks delegatsiooni lähetama seadusndjatega suhtlema. Noo igatahes nagu eelpool mainitud peaks asja otsustama spetsialistid.
Näiteks minul kiilus mõte kinni selle juures, et kuidas saaks mitte väga vana (näiteks kui ma tahaks oma isa 90nda aasta Vectrat parandada) autot üldsegi ehitada. Uunikumi mõiste alla ta ikka kuidagi ei klapi. Ok, lepime kokku, et anname mingeid ehitustõendeid või mida iganes. Kuidas siis tagada seda, et suvalisi seisvaid autorususid ei hakataks kirja panema kui projekte ja nii jätkuks vana trall edasi. Ok, saadame kellegi hindama. Kindlasti nõutakse selle spetsialisti arvamuse saamiseks raha projekti tegijalt eneselt.
Autot ehitamise ajaks registrist maha võtta ka ei saa, sest selleks oleks vaja lammutustõendit, mida eeldades, et on ikkagi korralik kontroll, siis niisama sõbra poolest ei väljastata. Probleem tekib veel ka sellega, et autol peaks olemas olema veel peale \"ehitusel\" staatuse ka \"doonor\" staatus, sest näiteks kui ma ehitan kodus oma autot, aga doonor seisab 10 km eemal, kas siis ta ei saagi doonor olla? ja kui mitu doonorit per projekt võib olla?
Ohh krt... ma usun, et selle pärast ma ei olegi seadusandja, et mul tekib rohkem küsimusi kui vastuseid...
Arusaamatu värk mujaoks natuke. Keskkonda pean ka mina oluliseks aga seda hoides ei saa ühel üsnagi suurel huvigrupil nö jalgu alt ära lüüa. Kõigil ei ole projekti eelarve just väga paindlik, et meeletult igasuguseid makse taguda selle eest lihtsalt riigile.
Tänan tähelepanu eest!
PS! Puhvri kasutamise idee on igati 5+
Näiteks minul kiilus mõte kinni selle juures, et kuidas saaks mitte väga vana (näiteks kui ma tahaks oma isa 90nda aasta Vectrat parandada) autot üldsegi ehitada. Uunikumi mõiste alla ta ikka kuidagi ei klapi. Ok, lepime kokku, et anname mingeid ehitustõendeid või mida iganes. Kuidas siis tagada seda, et suvalisi seisvaid autorususid ei hakataks kirja panema kui projekte ja nii jätkuks vana trall edasi. Ok, saadame kellegi hindama. Kindlasti nõutakse selle spetsialisti arvamuse saamiseks raha projekti tegijalt eneselt.
Autot ehitamise ajaks registrist maha võtta ka ei saa, sest selleks oleks vaja lammutustõendit, mida eeldades, et on ikkagi korralik kontroll, siis niisama sõbra poolest ei väljastata. Probleem tekib veel ka sellega, et autol peaks olemas olema veel peale \"ehitusel\" staatuse ka \"doonor\" staatus, sest näiteks kui ma ehitan kodus oma autot, aga doonor seisab 10 km eemal, kas siis ta ei saagi doonor olla? ja kui mitu doonorit per projekt võib olla?
Ohh krt... ma usun, et selle pärast ma ei olegi seadusandja, et mul tekib rohkem küsimusi kui vastuseid...
Arusaamatu värk mujaoks natuke. Keskkonda pean ka mina oluliseks aga seda hoides ei saa ühel üsnagi suurel huvigrupil nö jalgu alt ära lüüa. Kõigil ei ole projekti eelarve just väga paindlik, et meeletult igasuguseid makse taguda selle eest lihtsalt riigile.
Tänan tähelepanu eest!
PS! Puhvri kasutamise idee on igati 5+
suuga teen suure linna