22-12-2015, 11:55 AM
(21-12-2015, 22:14 PM)aavu Kirjutas: Esmalt prooviksin mina panna aeglase kiiruse juhtmesse lisatakistuse. Näiteks prooviks esitule pirni või suunatule oma. Tulemus vähendaks mootori pöörlemist ja inertsi tõttu ta enam üle vaba asendi ei jookseks.See on nii primitiivne taimer-kivi, et seal saab muuta impulsi kestvust + impulsi vahet. Muu on anomaalia.
Kui nüüd aeglasem käik ei mõjuta asja ja ikka töötab ebakorrapäraselt, siis otsiks muid variante.
Üks asi, mis kaasajal on levinud, et klaasipesu vedeliku andmisel peabki tegema mitu liigutust. Kui vett ei anna, teeb ühe liigutuse. Äkki sul ka siuke nipp sisse ehitatud.
Vbolla proovida C1 natuke suurem panna, 100...200uF.
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.