24-12-2015, 04:21 AM
Mina pakun 90% tõenäosusega, et märg ollus kollektori juures on põlemata kütust. Variant , et õli on diiselkütusega saastunud või pihusti rike.
Isiklikult pole ma veel kohanud diiselmootorit,mis ajaks summutajast õli välja. See ollus on alati olnud õli ja diisli segu.
Lihtsaim variant on vahetada mootori õli ning siis koormust anda, et "põletaks" puhtaks. Pikalt külmalt/väikse koormusega töötamine ka saastab õli kütusega ära.
Isiklikult pole ma veel kohanud diiselmootorit,mis ajaks summutajast õli välja. See ollus on alati olnud õli ja diisli segu.
Lihtsaim variant on vahetada mootori õli ning siis koormust anda, et "põletaks" puhtaks. Pikalt külmalt/väikse koormusega töötamine ka saastab õli kütusega ära.
www.estmotor.ee väikemootorid ja ehitustehnika . Kito tõsteseadmed