27-12-2015, 18:09 PM
Nonii, nüüd võib lumi tulla, Martal on kühvel taga ja ketid ratastel
. Kohe oli vaja ju ka katsetada ja nii sai 3 kühvlitäit kruusa sissesõidutee lappimiseks laiali tõmmatud. Päris naljakas oli nende kangidega opereerida. Pole ju enne sellise riistaga tööd teinud ja pidevalt hakkas kühvel vales suunas liikuma, kangid jäid sisse ja viskasid alles piirasendis ennast välja. Kolmanda kühvlitäiega olin aga juba üsna proff, avastasin, et kühvli alumise poolega saab ka edaspidi sõites hunniku sirgu tõmmata
. Aga kettidega on ikka hoopis midagi muud kui ilma. Kruusahunnikusse sõites hakkas üks pool siiski kaapima aga difrilukk aitas hädast välja ja kühvel läks kruusahunnikusse täie lauluga. Olgu öeldud, et kühvli serv on hetkel veel teritamata ja 1cm paks. Lihtsalt relakas ütles enne üles. Aga au ja kuulsus sellele relakale. Mingi odav pisike junn, Modeco nimeks, ja tegi Marta valmis ja hakkis metalli paar aastat enne sedagi. Ma ei kujuta ette, mitusada lõikeketast jõudis ta ära kulutada, enne kui otsad andis.
Eelarve siis selline: kühvli materjal 120.- euri, kett-0.-; elektroodid 0.- ; Silinder 65.- ; ja voolikud 70.- ; ja vist läks viis lõikeketast e. ketid ja kühvel~260.,- euri kokku.
. Kohe oli vaja ju ka katsetada ja nii sai 3 kühvlitäit kruusa sissesõidutee lappimiseks laiali tõmmatud. Päris naljakas oli nende kangidega opereerida. Pole ju enne sellise riistaga tööd teinud ja pidevalt hakkas kühvel vales suunas liikuma, kangid jäid sisse ja viskasid alles piirasendis ennast välja. Kolmanda kühvlitäiega olin aga juba üsna proff, avastasin, et kühvli alumise poolega saab ka edaspidi sõites hunniku sirgu tõmmata
. Aga kettidega on ikka hoopis midagi muud kui ilma. Kruusahunnikusse sõites hakkas üks pool siiski kaapima aga difrilukk aitas hädast välja ja kühvel läks kruusahunnikusse täie lauluga. Olgu öeldud, et kühvli serv on hetkel veel teritamata ja 1cm paks. Lihtsalt relakas ütles enne üles. Aga au ja kuulsus sellele relakale. Mingi odav pisike junn, Modeco nimeks, ja tegi Marta valmis ja hakkis metalli paar aastat enne sedagi. Ma ei kujuta ette, mitusada lõikeketast jõudis ta ära kulutada, enne kui otsad andis. Eelarve siis selline: kühvli materjal 120.- euri, kett-0.-; elektroodid 0.- ; Silinder 65.- ; ja voolikud 70.- ; ja vist läks viis lõikeketast e. ketid ja kühvel~260.,- euri kokku.
