27-12-2015, 23:45 PM
Pole ilus teiste treemat raisata tühja jura peale. Seega jätkaks siin.
Mõned arvavad, et kui raamatus (eriti venekeelses) asjale nimi on antud, siis see on sama tõde, mis piiblis kirjas ja vaidlustamisele ei kuulu. Tõsi, enamus raamatuid nimetab T-40 vedavas esisillas peituvat kooslust diferentsiaaliks. Isiklikult pean seda lahendust isegi paremaks kui on vanadel russidel: käsitsi sekkumist pole vaja,töötab ühtmoodi hästi mõlemas suunas liikudes, ei lase ühel rattal laiselda ja teisel kiirendatud korras kaapida.
Aga!
Kannab pöördemomendi maapinnale alles siis, kui tagumise kaabivad kergelt, püsivat nelivedu pole.
Pealegi, peaks normaalne diferentsiaal võimaldama vedavatel ratastel pöörelda erineva kiirusega. Jällegi võimalik, vaid pisike tingimus jääb täitmata - kiiremini liikuv ratas ei vea, ehk ei kanna pöördemomenti maapinnale üle, vaid seda veeretatakse täiesti tühjalt, nagu mittevedava esisilla korral. Seega kurvides veab ainult sisemine ratas, välimist lükatakse nagu käsikäru ratast. Tekkib olukord, kus on pidev kolmvedu, seal pole enm kaugul ka pidev kaksvedu.
Differentsiaale on ehituselt tõesti erinevaid ja ega ei omagi tähtsust, mis moodi saavutatakse peale erineva pöörlemiskiiruse ka pöördemomendi jagamine kahe vedava ratta vahel. Tähtis on, et see oleks pidev ja , aga mite on/off tüüpi
Kahjuks ei ole keegi avanud õpikut ja otsinud vastust küsimusele, mis on diferentsiaalülekanne.
Mõned arvavad, et kui raamatus (eriti venekeelses) asjale nimi on antud, siis see on sama tõde, mis piiblis kirjas ja vaidlustamisele ei kuulu. Tõsi, enamus raamatuid nimetab T-40 vedavas esisillas peituvat kooslust diferentsiaaliks. Isiklikult pean seda lahendust isegi paremaks kui on vanadel russidel: käsitsi sekkumist pole vaja,töötab ühtmoodi hästi mõlemas suunas liikudes, ei lase ühel rattal laiselda ja teisel kiirendatud korras kaapida.
Aga!
Kannab pöördemomendi maapinnale alles siis, kui tagumise kaabivad kergelt, püsivat nelivedu pole.
Pealegi, peaks normaalne diferentsiaal võimaldama vedavatel ratastel pöörelda erineva kiirusega. Jällegi võimalik, vaid pisike tingimus jääb täitmata - kiiremini liikuv ratas ei vea, ehk ei kanna pöördemomenti maapinnale üle, vaid seda veeretatakse täiesti tühjalt, nagu mittevedava esisilla korral. Seega kurvides veab ainult sisemine ratas, välimist lükatakse nagu käsikäru ratast. Tekkib olukord, kus on pidev kolmvedu, seal pole enm kaugul ka pidev kaksvedu.
Differentsiaale on ehituselt tõesti erinevaid ja ega ei omagi tähtsust, mis moodi saavutatakse peale erineva pöörlemiskiiruse ka pöördemomendi jagamine kahe vedava ratta vahel. Tähtis on, et see oleks pidev ja , aga mite on/off tüüpi
Kahjuks ei ole keegi avanud õpikut ja otsinud vastust küsimusele, mis on diferentsiaalülekanne.
Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!