29-12-2015, 06:30 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-12-2015, 06:35 AM ja muutjaks oli overspeed.)
Köigepealt sai siis tehtud völli hoidmiseks uus puks. Treisin lihtsalt alumiiniumlatist välja 70 mm pika ja 2mm seinapaksusega toru, millele löhe sisse saagisin. Siseava löömulikult sama mis völl ise:
Keermete löikamist tuleb treipingiga suht harva ette, otsustasin ühe ennem "käesoojenduseks" proovida, tuli välja küll:
Amordi völlil otsisin ülesse koha, kus ta enam köver pole, sealt otsapoole jätsin keermestamise ruumi. Kuna völl on 14mm siis keerme jaoks tuli 0,15 ... 0,2mm maha vötta, seega keermeosas see 0,15mm viskamine treisin maha.
Kövera otsa läbilöikamiseks, sai viskav ots köigepealt tsentreeritud ava, millesse otsa toestuse sai panna, muidu löikamisel vibreerib nagu segane ja löhub tera ära:
Kökku pidin völli lühemaks löikama 28,8 mm:
Peale seda, pingil käigud ja kiirused paika, ning keere löigatud saigi.
Amordi kinnitus-otsa panin völlile keermeliimiga kinni:
Siis treisin sisseplaanitud puksi 28,8 mm lühemaks ja panin amordi kokku. Verdu läks suht tuugalt peale, eks quadi raskuse all näeb, kas vetrub ka üldse
Keermete löikamist tuleb treipingiga suht harva ette, otsustasin ühe ennem "käesoojenduseks" proovida, tuli välja küll:
Amordi völlil otsisin ülesse koha, kus ta enam köver pole, sealt otsapoole jätsin keermestamise ruumi. Kuna völl on 14mm siis keerme jaoks tuli 0,15 ... 0,2mm maha vötta, seega keermeosas see 0,15mm viskamine treisin maha.
Kövera otsa läbilöikamiseks, sai viskav ots köigepealt tsentreeritud ava, millesse otsa toestuse sai panna, muidu löikamisel vibreerib nagu segane ja löhub tera ära:
Kökku pidin völli lühemaks löikama 28,8 mm:
Peale seda, pingil käigud ja kiirused paika, ning keere löigatud saigi.
Amordi kinnitus-otsa panin völlile keermeliimiga kinni:
Siis treisin sisseplaanitud puksi 28,8 mm lühemaks ja panin amordi kokku. Verdu läks suht tuugalt peale, eks quadi raskuse all näeb, kas vetrub ka üldse
Arrogance diminishes wisdom !