31-12-2015, 13:01 PM
(29-12-2015, 13:21 PM)Gravity Kirjutas: Eks veidi ikka sobib diferentsiaali teemasse.
Nimelt mäletan umbes 5a tagasi, et sõitsin Mazda 6-ga millel oli elektrooniline difrilukk. Mudasest põllule rajatud parklast päästis küll välja. Hiljem uurima hakates selgus, et säärane lukk on laialt levinud ning lukustamise asemel hoopis elektroonika pidurdab piduriga läbilibisevat ratast. Differ is oli ikka tavaline lahtine.
Iseenesest hea abimees kuna normaalse kasutamise korral läheks lukku sõiduauto puhul 1-2 aastas vaja. Maasturile ilmselgelt ei sobi pidevaks kasutamiseks.
On keegi sellega rohkem kokku puutunud?
Elektrooniline difrilukk (EDS) oli peal juba parema varustusega VW Golf mk3 -del ning töötab see tõesti ülalkirjeldatud viisil abs andurite pealt. Veojõukontroll midagi muud.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)