03-01-2016, 22:24 PM
Juhtus selline asi, et kodu lähedal lahkus vahejahuti aluse tihendi ootamatu lekke tagajärjel mootorist õli. Sai masina liikuma aitamiseks algselt traktori mootorisse mõeldud õli hädaga sisse kallatud. Viimase liitri vana õli lasin välja ja panin riiulist uue õlifiltri ka. Jahuti tihend läks küll hetkel doonormootori küljest, ehk selle peab nagunii poest tooma ja uuesti vahetama.
Nüüd olen segaduses(segadus tekkis võrreldes õlide pakendeil olevaid standardeid);
- kas jätkata sama õliga mis nüüd sisse läks - traktori õli Sisse läks 10w-40.
- vahetada õli mõne volksu tehase heakskiidetud õli vastu.
Nimelt on selle traktori õlil standardid märksa kõrgemad kui tolle ajastu (VE pumbaga ehk enne pumppihusteid) volksu standardeile vastavatel sõiduautodele mõeldud õlidel. Samas liitri hind märksa odavam(ostan ka 20-se kanistriga).
Kas oleks väga rumal mõte sellega jätkata? Endale tundub, et halba see õli teha ei tohiks?
Nüüd olen segaduses(segadus tekkis võrreldes õlide pakendeil olevaid standardeid);
- kas jätkata sama õliga mis nüüd sisse läks - traktori õli Sisse läks 10w-40.
- vahetada õli mõne volksu tehase heakskiidetud õli vastu.
Nimelt on selle traktori õlil standardid märksa kõrgemad kui tolle ajastu (VE pumbaga ehk enne pumppihusteid) volksu standardeile vastavatel sõiduautodele mõeldud õlidel. Samas liitri hind märksa odavam(ostan ka 20-se kanistriga).
Kas oleks väga rumal mõte sellega jätkata? Endale tundub, et halba see õli teha ei tohiks?