06-01-2016, 21:42 PM
Niipalju kui ma Saabi mootorite kohta ise olen viitsinud nokkida, siis ikka üteldakse, et B234 (9000 mootor) on kõige suurema tolerantsiga igasuguse piitsutamise ja kilovattide juurdekeeramise suhtes. Ilma turbota need mootorid pidasid ikka väga pikalt vastu, pead kangelane olema, et läbi sõita. Saad ka suht odavalt selle mootori kätte. Ma ei tea neid nina dimensioone Vectral. Saab 900ng-le pandi seda mootorit ainult ilma turbota, sest füüsiliselt see turbotatult sinna ära ei mahtunud.
Ja neid kilovatte ei tasu ka üdini peljata. Eks see vääne ja kilovatt hakkab mõjuma ju siis, kui korralikult takka annad. Päris peeneks ei pea ju kunagi talvemasinat laskma. Praegustes oludes mina küll pean kogu aeg seda pidamist otsima ja ainult sirgete peal saan paremat jalga välja sirutada. See mõte on hea, et ehitad kõigepealt ilma turbota variandi ära ja alati on võimalus turbo peale lükata hiljem. Samas on ka see mõte hea, et teed kohe turbovariandi. Ja siis on valida, kas kasutad seda või ei kasuta. Valikuvabadus on mõnus.
Ja neid kilovatte ei tasu ka üdini peljata. Eks see vääne ja kilovatt hakkab mõjuma ju siis, kui korralikult takka annad. Päris peeneks ei pea ju kunagi talvemasinat laskma. Praegustes oludes mina küll pean kogu aeg seda pidamist otsima ja ainult sirgete peal saan paremat jalga välja sirutada. See mõte on hea, et ehitad kõigepealt ilma turbota variandi ära ja alati on võimalus turbo peale lükata hiljem. Samas on ka see mõte hea, et teed kohe turbovariandi. Ja siis on valida, kas kasutad seda või ei kasuta. Valikuvabadus on mõnus.