07-01-2016, 14:13 PM
(06-01-2016, 23:44 PM)2715 Kirjutas:(06-01-2016, 20:51 PM)hillar2 Kirjutas: Termostaat
Kuskilt meelde jäänud, et vana tüübi termostaadi korpusega ei hakkagi kunagi sooja pidama. Kas vanemale termostaadi korpusele üldse termostaate saada on või on odavam uue tüübi komplekt panna?
Igatähes ma panin uue tüübi komplekti külge ja temperatuuri hoidis 50 kraadi peal. Rohkemat -20 kraadiga ilma kapotitekita russilt vist ei saa?
Selle vene termostaadiga ei saagi mootorit soojaks mingi nipiga.
Kes ei usu võib selle panna veekausiga pliidi peale ja veenduda, et juba 45-50c juures tuleb klapile pilu sisse ja seega edasi ei soojenegi mootor.
BMW omaga koos vette pannes püsis see aga ilusti kuni 80c kinni ja siis avanes täielikult 85c ehk 5c jooksul erinevalt vene omast mis alustab avanemist 50c juures ja lõpetab 85c juures.
Metsatraktor läks küll BMW termostaadiga ilusti 80c peale ja hoidis seda ilusti ja vahet polnud kas käis tühikäigul või vedas käru täisgaasil.
Mingeid kapotikatteid ei kasutanud.
Mis vana tüübi termostaati puutub, siis seal ringleb vesi läbi käivitusmootori ja kui see toru kinni panna saab teoorias ka selle soojaks kui leida toimiv termostaat.
Millise BMW termostaat sobib? Kusagil eespool oli juttu, vist e32 seitsmese oma ? Ei taha kah kuidagi soojaks minna.
Rohkem kapotti all