09-01-2016, 17:56 PM
Need Zn ja muude lisandite normide muutused on selles suhtes kõigi õlide jaoks juba ammu toimunud, nii et ei ole mõtet loota, et nüüd mingile üksikule vanemale vw standardile vastav õli oleks parem kui mingi tänapäevaste traktorite standarditele vastav. Standardite bisness on veel omaette bisness ja nende puudumine potsikult ei tähenda automaatselt mittevastavat õli, vaid ennekõike seda, et õlitootja ei pidanud vajalikuks oma sihtgrupile seda standardit müüa. Mingisse vanasse diiselautosse, mille iga õlivahetus maksab juba 5-10% auto turuhinnast, valab kainelt mõtlev inimene sisse seda, mis ta kõige parema hinnaga kätte saab.
Mis puudutab võidusõidu õlisid, siis tänapäevased tavaclised automootori õlid on kõike muud kui sobilikud võidusõiduks. Eesmärkideks on dpf-id, tihedamad katalüsaatorid, väiksem kütusekulu, egr-id, ülipikad välbad jne. On muidugi olemas Zn, P, S kokteilid lisandite näol, et asendada kõik see, mis välja korjatud on.
Mis puudutab võidusõidu õlisid, siis tänapäevased tavaclised automootori õlid on kõike muud kui sobilikud võidusõiduks. Eesmärkideks on dpf-id, tihedamad katalüsaatorid, väiksem kütusekulu, egr-id, ülipikad välbad jne. On muidugi olemas Zn, P, S kokteilid lisandite näol, et asendada kõik see, mis välja korjatud on.