09-01-2016, 22:00 PM
Kui õlivahetuse tagamaadest rääkida, siis kõige suurem põhjus vahetuseks oli õli suuremast viskoossususest külmade ilmadega tingitud märksa raskem pöörlemine. Starteril oli kohe harjumatult raske vedu võrreldes varasemaga.
Sai mootor nii tuhandekilomeetrise "läbipesu" .
Õli tuli kätte ülihea hinnaga ja tegin bensukatele ka heameelt, kuigi kilomeetrite poolest neil veel arenguruumi oli.
Teades milliseks see õli tänapäevases kõikvõimalike lisadega traktorimootoris läheb(ja kaua see mootor samas kestab) siis olen üpris kindel et see vaevalt mingit halba mõju oleks avaldanud. Aga viskoossus ja külmad ilmad olid põhilisteks otsuse mõjutajateks.
Kogu õlivahetus läks TDI-l maksma alla 30 euro(õli 22 Euri pluss filter 6 Eurot sentidega). Traktori õliga oleks õlile kümnekas kulunud. Olematu raha ja olematu kokkuhoid selles mõttes.
Üks suguvõsa Passat on selle Rimula "lahjema" 15w-40 versiooniga sõitnud juba üle kahesaja tuhande ilma mingite tagasilöökidetta... Õli vahetatakse selles siis kui meelde tuleb.
Sai mootor nii tuhandekilomeetrise "läbipesu" .
Õli tuli kätte ülihea hinnaga ja tegin bensukatele ka heameelt, kuigi kilomeetrite poolest neil veel arenguruumi oli.
Teades milliseks see õli tänapäevases kõikvõimalike lisadega traktorimootoris läheb(ja kaua see mootor samas kestab) siis olen üpris kindel et see vaevalt mingit halba mõju oleks avaldanud. Aga viskoossus ja külmad ilmad olid põhilisteks otsuse mõjutajateks.
Kogu õlivahetus läks TDI-l maksma alla 30 euro(õli 22 Euri pluss filter 6 Eurot sentidega). Traktori õliga oleks õlile kümnekas kulunud. Olematu raha ja olematu kokkuhoid selles mõttes.
Üks suguvõsa Passat on selle Rimula "lahjema" 15w-40 versiooniga sõitnud juba üle kahesaja tuhande ilma mingite tagasilöökidetta... Õli vahetatakse selles siis kui meelde tuleb.