10-01-2016, 16:18 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-01-2016, 16:19 PM ja muutjaks oli mlsluik.)
(10-01-2016, 12:10 PM)2715 Kirjutas: Kui seda vedava esisilla väljavõtte ehitust vaadata siis tekib küsimus kuidas saab selle käigu välja mille pealt esisillale vedu on võetud?
Näiteks pöördel on paratamatult esi ja tagasilla kiirused erinevad ja kui on see käik sees mille hammasrattalt esivedu on võetud ja hammasrattad pinge all ei õnnestu seda käiku ju välja saada?
Sõidab törts tagasi ja saad ikka välja, omavahel öeldes tuleb enamustel mehaanilise ülekandega nelikutel samamoodi esisilda sisse välja lülitada, ega pöörde peal ei õnnestu ühelgi masinal esisilda välja lülitada kui vedu taga...
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB