10-01-2016, 20:25 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-01-2016, 20:29 PM ja muutjaks oli madis235.)
(10-01-2016, 19:49 PM)2715 Kirjutas:
See plokk millega esisilla lai hammasratas hambub on teise ja 3 käigu oma ja selle liigutamisega lülitatakse neid kahte käiku?
Sel juhul ei saa ju näiteks teist käiku enam välja kui esisild hoiab pinget peal ning plokkhammasratas on nuutidega võlli peal ja võll ühendatud tagaratastega.
Tagasikäigu lülitamisest ei ole siis juttugi kui teist käiku välja ei saa ju?
Tegu on teise ja neljanda käiguga.
Peatudes jääb võll seisma ja ei saa olla varianti et esimesed rattad ja tagumised rattad liiguvad eri suundades, masin vajub kas edasi või tagasi.
Isiklikult pole näinud ühtegi MTZ 7 ninapidi vastu puud ja sinna jäänudki ja ära roostetanud, kuna ei saanud käiku välja ja tagurdada. MTZ 7 on täpselt sama laia hammasratta lahendus.