11-01-2016, 11:24 AM
(11-01-2016, 10:14 AM)olevtoom Kirjutas:Absoluutselt! Aga kui me räägime "väärtuslikkusest", siis on ka sakslastel asi konkreetne: tippmudelid rikkaliku lisavarustusega on kallimad ,sest na don paremad, põnevamad, mugavamad jne.(10-01-2016, 21:39 PM)nootsii Kirjutas: Vaat sakslastel lihtne jaanuaris öeldakse millised autod on nüüd oldtimeridSaksa Ordnung
Mis ime-Ordnungit seal ikka? Vanasõiduki numbrimärgi (H-numbri) saab auto, kes on
1) vähemalt 30 aastat vana,
2) töökorras ja
3) "tuuningutega" *** keeramata.
Tõsi, esimese 10 eluaasta jooksul tehtud ümberehitused võivad olla aktsepteeritavad.
Ma arvan, et samasugune lähenemine võiks meilgi töötada ning igasugune segregatsioon teemal "ur-quattro sobib, aga fiat uno mitte" või "W124 sobib alles siis, kui ta on E 500" ei ole konstruktiivne.
Sa Olev oled ka "Liiga vana" ja alles päris vana Mehena õppinud nautima LISAvarustust! Meil on P"eas kinni" noorus, kus lisavarustrus tähendas nõukatehnikale välipeegleid ja katuseraami, kõvematel meestel olid lisa-pidurituled ja eriti kõvad mehed panid laadale sportrooli. Kõik olid tegelikult ühesugused "peldikud".
Teiselt poolt veel vanemad vanatehnikud ajasid taga "erikeresid" - need olid ihaldatud! See oli oluline vahe, KES oli auto kerestanud ehk ka disaininud. Kõige labasema Ford V8 hinnad ja ihaldatavus võivad sellega olla seinast-seina.
Nende kunagiste ülikallite eriautode tänapäevased vasted ongi igasugused eriseeriad või masstoodangu autod, mis on väikses värkstoas "üle käidud". Mersul siis AMG, Brabus, Lorinser; bemmil M-seeria, Opelil on neid ka mitmeid erinevaid, Manzel, Irmscher jne.
Tegelikult ei ole mitte midagi muutunud peale autode tootmisaasta numbri. Erdmann&Rossi kerestatud Horsch on kallim, kui "tavaline" ja lihtsalt nii on
