11-01-2016, 12:02 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-01-2016, 15:42 PM ja muutjaks oli saarrand.)
Nädalavahetus möödus jälle krõbedat külma trotsides töökojas. Esisilla kardaani väljund sai omale uued tihendid ja keskosa kokku tagasi. Panin esisilla kinituskronsteini ühes uute saalerõngastega. Huvitav, et need esisilla saaled ei ole määritavad, pidevalt liikumises olev koht ikkagi. Samas küsimus, kui kõvasti tõmmatakse nende saalede kinnituspoldid kinni? Uute saaledega puudub esisilla lgasugune loksumine, varem töllerdas nagu lamba jalg.
Kokku sai ka roolivõimendi. Selle kolvi paigaldamine korpusesse on ikka täitsa huvitav töö Kes on teinud, teab millest räägin. Samas ootan pakkumisi roolivõimendi uuele kolvile. Kui kellelgi on üleliigne kolb või korralik roolivõimendi, võib julgelt märku anda.
Pildid poolkuu kinnituspolte pean silmas:
Kadedaks teeb selline T-40 hübriid JUMZi akvaariumiga:
Kokku sai ka roolivõimendi. Selle kolvi paigaldamine korpusesse on ikka täitsa huvitav töö Kes on teinud, teab millest räägin. Samas ootan pakkumisi roolivõimendi uuele kolvile. Kui kellelgi on üleliigne kolb või korralik roolivõimendi, võib julgelt märku anda.
Pildid poolkuu kinnituspolte pean silmas:
Kadedaks teeb selline T-40 hübriid JUMZi akvaariumiga:
Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170