21-03-2004, 23:52 PM
Mida Sul vaja on, kas velge või kodaraid?
Kui ma ei eksi, siis Vene 125liste velg ei muutunud pikka aega ehk vähemalt kuni 1980te lõpuni. Profiil ikka see sama \"kolmejõnksuline\", läbimõõt 19\" ja 36 kodaraauku. Seda kola peaks ikka leiduma, oota nt ära maikuune Kurtna laat.
Iseasi on kodaratega. 51. aasta Minskil on ühelt poolt peenike, teiselt poolt aga jäme rumm, st et Sul läheb vaja kahe pikkusega kodaraid ja just neid pikemaid leiab harvem, sest 1960test aastatest alates ikka need va läbijämedad rummud levinus.
Aga... esiteks saab kodaraid etteantud pikkusega ja jämedusega tellida (siitki foorumist on viited läbi jooksnud). Teiseks annab suure osa hävinud rattaid kodarateks lahti võtta ehk siis kodaraid korduvkasutada. Tuleb kodarad lihtsalt MoS2 mögiga lahti leotada ja siis lahti keerata. Miski 95% kodaraid, mis on mul MoS2 mögiga pool aastat või enam leos olnud, olen suutnud ettevaatlikult lahti keerata.
Kui ma ei eksi, siis Vene 125liste velg ei muutunud pikka aega ehk vähemalt kuni 1980te lõpuni. Profiil ikka see sama \"kolmejõnksuline\", läbimõõt 19\" ja 36 kodaraauku. Seda kola peaks ikka leiduma, oota nt ära maikuune Kurtna laat.
Iseasi on kodaratega. 51. aasta Minskil on ühelt poolt peenike, teiselt poolt aga jäme rumm, st et Sul läheb vaja kahe pikkusega kodaraid ja just neid pikemaid leiab harvem, sest 1960test aastatest alates ikka need va läbijämedad rummud levinus.
Aga... esiteks saab kodaraid etteantud pikkusega ja jämedusega tellida (siitki foorumist on viited läbi jooksnud). Teiseks annab suure osa hävinud rattaid kodarateks lahti võtta ehk siis kodaraid korduvkasutada. Tuleb kodarad lihtsalt MoS2 mögiga lahti leotada ja siis lahti keerata. Miski 95% kodaraid, mis on mul MoS2 mögiga pool aastat või enam leos olnud, olen suutnud ettevaatlikult lahti keerata.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, oleme avatud K,N,R,L,P 11-18