14-01-2016, 15:17 PM
(14-01-2016, 12:29 PM)Sax Kirjutas: Lisaks stangedele oli R-5 pikalt ajast ees ka C-piilaris asetsevate tagatuledega (laialt levinud kaasaegsete Volvo universaalmudelite juures)Ühtpidi läheb juubeliralli eelmängust kaugele ja peaks olema youngtimerite teemas, teiselt poolt...
Näed, jõudsimegi kohe järgmise samapõneva disainilahenduse juurde

C-piilari esimene masstoodangu tuli võiks olla muidugi prantslane aga siiski DS oma ülisuperluksilusa suunatulega

![[Pilt: 18n3lgxcquptwjpg.jpg]](http://i.kinja-img.com/gawker-media/image/upload/s--Hup5Y1nT--/18n3lgxcquptwjpg.jpg)
![[Pilt: citroen-ds-23-safari-2-large.jpg]](http://www.tradeclassics.com/wp-content/uploads/awpcp/citroen-ds-23-safari-2-large.jpg)
Aga R5 kummagi seeria puhul ei olnud siiski kasutusel C-piilari tuled. Küll olid mõlemal tagapiilarite ehitus selline, kuhu saanuks ka tuled panna! Seest tühjad avaustega, tahapoole suunatult, aga esimesel olid seal ventvõred mõlemal pool ja uuemal lihtsalt plastikkate. See, et uuemal tule ülaserv aknajoonest natuke kõrgemal on ja hästi pisut tiivalt ka piilarialasse ulatub - OK. Aga lihtsalt aknajoonest kõrgemale ulatuvat tiivatuld oli ka kõrgtiibsete autode ajastul!
![[Pilt: _dsc9394.jpg?itok=-jN9hrG9]](http://cdn2.autoexpress.co.uk/sites/autoexpressuk/files/styles/insert_main_image/public/2/18//_dsc9394.jpg?itok=-jN9hrG9)
No ja kuidas suhtuda mitte idee- aga eriseeriaatode ja reaalselt eksisteerinud lahendustesse? See on 55 Caddy, tulejoon kõrgem, C-piilari ülaosas katusejoonel tuled - DS'iga sama aasta ju

![[Pilt: 1955Cadillac03.jpg]](http://www.misterw.com/Hearses/1955Cadillac03.jpg)