20-01-2016, 05:20 AM
Amordi hoole siis uuesti otsast löpuni piltidega. Minesatea, äkisti kellelgi tuleb ka kasuks, kuid pigem omal hea vaadata ja meelde tuletada, kui kunagi peaks uuesti tegema.
Kasutades siis seda omatehtud vedrusurumisriistapuud, eemaldan vedru amordilt. Kuna nüüd on amordid lühemad, siis ilma selleta kuidagit ei saaks:
Eemaldan öhuventiili, kuna muidu suruks öhupadi vastu, kui otsakaant sisse lükkan:
Ühendan amordil lahti tolmukaitse (sellele ei leidnudki uut tihendit, mingi imelik mööt nagu puksidki):
Surun otsakaane sissepoole, üldjuhul saab näppude jöul ka seda teha, kuid kui ei lähe, siis tegin selle abiks vastava puksi, et parem suruda oleks:
Nüüd saab eemaldada stopper-rönga:
Kui stopper-röngas eemaldatud, saab amordisisu välja tömmata:
Öhukolb jääb korpusesse sisse. Selle pumpan suruöhuga vaikselt välja (6 bar-st öhupüstolit ei soovita kindlasti kasutada, paneb kolvi arvatavasti "lendama" ):
Kasutades siis seda omatehtud vedrusurumisriistapuud, eemaldan vedru amordilt. Kuna nüüd on amordid lühemad, siis ilma selleta kuidagit ei saaks:
Eemaldan öhuventiili, kuna muidu suruks öhupadi vastu, kui otsakaant sisse lükkan:
Ühendan amordil lahti tolmukaitse (sellele ei leidnudki uut tihendit, mingi imelik mööt nagu puksidki):
Surun otsakaane sissepoole, üldjuhul saab näppude jöul ka seda teha, kuid kui ei lähe, siis tegin selle abiks vastava puksi, et parem suruda oleks:
Nüüd saab eemaldada stopper-rönga:
Kui stopper-röngas eemaldatud, saab amordisisu välja tömmata:
Öhukolb jääb korpusesse sisse. Selle pumpan suruöhuga vaikselt välja (6 bar-st öhupüstolit ei soovita kindlasti kasutada, paneb kolvi arvatavasti "lendama" ):
Arrogance diminishes wisdom !