21-01-2016, 01:36 AM
Eile sai siis 82a jumz ellu äratatud seoses polotrooperi päästeaktsiooniga,kallasin tosooli mootorisse ja proovisime käima vedada... ei miskit. Kinni mis kinni, eks libe ka muidugi. Puhur siis käima ja mootorit soojendama, vahepeal ajaviiteks näppisin käivitusmootorit, oli seegi kondentsiga kinni jäänud. Sooja saades hakkas liikuma, bensiin sisse ja läks esimesest tõmbest käima, aga suurt ei jõudnud ringi ajada. Soojenes siis pool tunnikest ja uus katse, läksid mõlemad esimesest pöördest.
Läksin siis jumziga ees mööda luhta ja isa tuli t40 ga järel, oli päris ränk sõit täis pimeduses ilma ühegi tuleta... Aga lõpp hea kõik hea. Eks tuleb seegi masin lähiajal sooja ajada ja töödega alustada. Terve riiul on kaste täis uute tihendite ja detailidega selle masina tarbeks.
Lõppu siis pilt selle masina "plokisoojendusest"
Läksin siis jumziga ees mööda luhta ja isa tuli t40 ga järel, oli päris ränk sõit täis pimeduses ilma ühegi tuleta... Aga lõpp hea kõik hea. Eks tuleb seegi masin lähiajal sooja ajada ja töödega alustada. Terve riiul on kaste täis uute tihendite ja detailidega selle masina tarbeks.
Lõppu siis pilt selle masina "plokisoojendusest"
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB