22-01-2016, 05:40 AM
Tagumise amordi kokkupanek oli füüsiliselt natukse raskem, kuna sellel seibe kolvil rohkem ja raskem liigutada, kuid see vaid pisifakt.
Tagumisele amordile sai eelnevalt siis treitud sfäärilise laagri jaoks puksid (nagu MX amordil), kuna sellel kummipuksid praktselt olematud olid:
Olgugi, et laagrid olid tollmöödus, läksid nad liialt kergelt sisse. Seetöttu liimisin nad kinni Loctite 270-ga:
O-ringid ei hermetiseeri suurt midagi, ei hakkand aga amordi poolt pesa ringi tegema. Paksemate o-ringide jaoks oleks pidand treima uued puksid ... hetkel pole aega:
Ja veel üks ühispilt, ennem kui kasutusse läevad ... vöi siis nn "field test" tegema:
Nüüd järgmine asi:
Kui poeg quadil oli vedrude testimisel, siis vaatasin ka natuke ta kallutamist ... jalarauad jäävad liialt madalaks, tuleb ääred körgemale tösta, et kurvis lihtsam väliskurvipoolse jalaga toetada oleks. Tegin kiirelt sketsi ja vötsin ühe originaali ka vördluseks:
originaal:
teha tuleb selline ... alumiiniumist:
Tagumisele amordile sai eelnevalt siis treitud sfäärilise laagri jaoks puksid (nagu MX amordil), kuna sellel kummipuksid praktselt olematud olid:
Olgugi, et laagrid olid tollmöödus, läksid nad liialt kergelt sisse. Seetöttu liimisin nad kinni Loctite 270-ga:
O-ringid ei hermetiseeri suurt midagi, ei hakkand aga amordi poolt pesa ringi tegema. Paksemate o-ringide jaoks oleks pidand treima uued puksid ... hetkel pole aega:
Ja veel üks ühispilt, ennem kui kasutusse läevad ... vöi siis nn "field test" tegema:
Nüüd järgmine asi:
Kui poeg quadil oli vedrude testimisel, siis vaatasin ka natuke ta kallutamist ... jalarauad jäävad liialt madalaks, tuleb ääred körgemale tösta, et kurvis lihtsam väliskurvipoolse jalaga toetada oleks. Tegin kiirelt sketsi ja vötsin ühe originaali ka vördluseks:
originaal:
teha tuleb selline ... alumiiniumist:
Arrogance diminishes wisdom !