22-03-2004, 14:51 PM
Tundub, et vändatihendiga tuleb ikka tegelema hakata, igale poole kuhu seisma jään,jääb väike loik järgi.
Kas vända otsatihendi vahetamisega saab kanali olemasolul ise hakkama? Kui ma vana ära võtan, kas sealt siis õli ka tulema hakkab? Pole enne sellega kokku puutunud, seepärast küsin
Eelkirjeldatud karpaprobleemid on ikkagi tingitud karpatihenditest. Praegu on olukord selline, et käivitub hästi, tühikäik on ilus aga kui kiirendad (nii sooja kui külma mootoriga) siis tuleb ikka tükk aega oodata, enne kui käiguvahetuseks vajalikud pöörded saad.
Ning kui seisva mootori korral gaasi vajutada, pritsib karpa vahelt ilusa sirtsu bensiini iga kord kui pedaali puutud. Seega lähen nüüd kohe poodi karpa remontkomplekti tellima.
Kuid kas karpa lammutamise, tihendite asendamise ja pärast karpa kokkupanemisega on ise võimalik positiivsete tulemustega hakkama saada? Eeldusel, et teen kõike rahulikult ja vajadusel kirjutan üles mis kuhu käib.
Karpa ise tundub pealevaadates suht lihtne. KEIHIN 2BBL. Mingisugused joonised peaks kah netist leidma.
Andke siis teada, kui oskate nõu anda.
Kas vända otsatihendi vahetamisega saab kanali olemasolul ise hakkama? Kui ma vana ära võtan, kas sealt siis õli ka tulema hakkab? Pole enne sellega kokku puutunud, seepärast küsin
Eelkirjeldatud karpaprobleemid on ikkagi tingitud karpatihenditest. Praegu on olukord selline, et käivitub hästi, tühikäik on ilus aga kui kiirendad (nii sooja kui külma mootoriga) siis tuleb ikka tükk aega oodata, enne kui käiguvahetuseks vajalikud pöörded saad.
Ning kui seisva mootori korral gaasi vajutada, pritsib karpa vahelt ilusa sirtsu bensiini iga kord kui pedaali puutud. Seega lähen nüüd kohe poodi karpa remontkomplekti tellima.
Kuid kas karpa lammutamise, tihendite asendamise ja pärast karpa kokkupanemisega on ise võimalik positiivsete tulemustega hakkama saada? Eeldusel, et teen kõike rahulikult ja vajadusel kirjutan üles mis kuhu käib.
Karpa ise tundub pealevaadates suht lihtne. KEIHIN 2BBL. Mingisugused joonised peaks kah netist leidma.
Andke siis teada, kui oskate nõu anda.
1950 M-400; 1962 K-175A; 1984 Accord, 1973 Mopar power, Swedish daily-driver Wagon
