26-01-2016, 12:35 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-01-2016, 12:51 PM ja muutjaks oli 13piisab.)
võimalikult palju ikka selleks, et asi kestaks. Ning et 1..2 kihi kahjustamine (nt kivtäke) ei lubaks korrodeeruma hakata.
ma kasutan probleemsemates kohtades isegi happekas-täitekas-pinnakas-pahtel lähenemist. Materjal suurt ei maksa, karestamine pole keeruline ning pole saladus, et mida korralikum on alus, seda väiksem on jamade tõenäosus. Nn vundament on asjaliku kereprojekti puhul koonerdamiseks (nii aeg kui materjal) vale koht.
nägin hiljuti tuttavat 2k EPO-sprayd kasutavat. Lööd purgil (kuidagi) värvi ja kõvendi kokku ning spraypudel on paar tundi (?) kasutatav.
on kellelgi arvamusi-kogemusi? Kiht paistis sprayle kohaselt õhem ning kindlasti on suurema töö puhul $$$-vaatest (nii materjal kui aeg) mõistlik klassikalist püstolivärvi kasutada, aga kas 2k spraydel võiks lokaalsematel "käib kah"-tegemistel oma koht olla?
edit: ma arvan, et jään tulevikus happekrundi-meetodi juurde. Mu esimene tõsisem keretöö valmis 2005 sügisel ning nii pruukimise kui seismise perioodid on möödunud vaid lageda taeva all - ussiprobleeme esineb vaid kohtades, kus niru keevitusaparaadi tõttu metallid omavahel liikuma on saanud ning ka ülemistesse kihtidesse mõra on tekkinud. Mujal korrosioonimärke silma hakanud pole - kevadel uurin õige lähemalt ning jagan masinateemas leitut: see projektiteema peaks niiehknaa 2016 sügisel-talvel taas aktuaalseks saama, kuna masin nõuab tähelepanu kohtadest, mis eelmise keretöö puhul tähelepanu ei nõudnud (plus kehvalt ligipääsetavad + korrosiooni eest kaitstavad ja juba natuke torgitud esimesed poolraamid).
ma kasutan probleemsemates kohtades isegi happekas-täitekas-pinnakas-pahtel lähenemist. Materjal suurt ei maksa, karestamine pole keeruline ning pole saladus, et mida korralikum on alus, seda väiksem on jamade tõenäosus. Nn vundament on asjaliku kereprojekti puhul koonerdamiseks (nii aeg kui materjal) vale koht.
nägin hiljuti tuttavat 2k EPO-sprayd kasutavat. Lööd purgil (kuidagi) värvi ja kõvendi kokku ning spraypudel on paar tundi (?) kasutatav.
on kellelgi arvamusi-kogemusi? Kiht paistis sprayle kohaselt õhem ning kindlasti on suurema töö puhul $$$-vaatest (nii materjal kui aeg) mõistlik klassikalist püstolivärvi kasutada, aga kas 2k spraydel võiks lokaalsematel "käib kah"-tegemistel oma koht olla?
edit: ma arvan, et jään tulevikus happekrundi-meetodi juurde. Mu esimene tõsisem keretöö valmis 2005 sügisel ning nii pruukimise kui seismise perioodid on möödunud vaid lageda taeva all - ussiprobleeme esineb vaid kohtades, kus niru keevitusaparaadi tõttu metallid omavahel liikuma on saanud ning ka ülemistesse kihtidesse mõra on tekkinud. Mujal korrosioonimärke silma hakanud pole - kevadel uurin õige lähemalt ning jagan masinateemas leitut: see projektiteema peaks niiehknaa 2016 sügisel-talvel taas aktuaalseks saama, kuna masin nõuab tähelepanu kohtadest, mis eelmise keretöö puhul tähelepanu ei nõudnud (plus kehvalt ligipääsetavad + korrosiooni eest kaitstavad ja juba natuke torgitud esimesed poolraamid).
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"