26-01-2016, 14:16 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-01-2016, 17:26 PM ja muutjaks oli v6sa.)
(26-01-2016, 11:30 AM)ahtos Kirjutas: Vanasti soovitati 5w pirniga aku tühjaks lasta ja siis madala vooluga täis laadida ja korrata-kas see on nüüd tabuks kuulutatud?Paadi elektrimootorit kasutasin ikka niikaua kui jõudis vedada.
Tõsiselt sulfateerunud akut sellega ei päästa. Aga parema puudumisel ergutab akut küll, eriti pikalt seisnud isendit. Meetodi puuduseks on see, et tühjenemine toimub väikese voolutugevusega. Mis tähendab, et aku võimest starteri tarbeks Tõsisemat Voolu pakkuda siiski sotti ei saa. Selleks on akutestrid või klemmipinge mõõtmine reaalselt autot käivitades.
Targa laadija eeliseks on võimalus laadida aku täis ka nigelama pigega asukohas. Lihtsal trafolaadijal jääb natuke volti puudu

![[Pilt: ohms-law-illustrated.gif]](http://www.sengpielaudio.com/ohms-law-illustrated.gif)
Kui akulaadijat vaid paar korda elus vaja läheb, võib ju hiinakaga katsetada. Enamasti need töötavad. Aga kui akulaadijast tõesti midagi sõltub, siis peaks end tõestanud tegijate toodetesse investeerima.

Huvitav oleks teada, kelle sisu selles Hechti kestas tegelikult peitub. Mõned asjad olla tarvitamiskõlbulikud... Siinkohal tuletan meelde, et arvestamata kadusid (need on alati) kulub viidatud tootega tühja 120 Ah akut laadides üle 4 ööpäeva, reaalselt kogu töönädal...