28-01-2016, 15:34 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-01-2016, 15:40 PM ja muutjaks oli 13piisab.)
ei saa aru, mis pingel häda on - täitsa normaalne ju.
mootor on "kägistamata Ecotec" ehk 10% võimsam (aga teravama momendikõveraga) eelkäija ning ei ole õlikulu üle kurtmiseks põhjust olnud - mõni on isegi vahetusest vahetuseni lisamata kulgenud. Iga 100km tagant õli lisamine ei ole kindlasti "omadus" ning see on iga tehnika puhul ebanormaalne
mul on C20XE tehnikaga masinaid olnud 12a jooksul olnud 3tk (pregune mootor on nr4) ja kulgetud on selle tehnikatüübiga vast juba üle 200Mm. Seni täitsa rahul olnud
edit: küünlaavade õliga täidetus on täitsa point. Küünlakaane alt oli küll kuiv (st õlikulu ei ole sealt - piilusin õlikulu leidmiseks sinna), aga piipe ma maha ei katkunud. Meenub, et olen kord sellise klapikambrikaanetihendihädaga kokku puutunud. Uus (tellitud) klapikambrikaanetihend on kah tänasest poes äraviimist ootamas.
mootor on "kägistamata Ecotec" ehk 10% võimsam (aga teravama momendikõveraga) eelkäija ning ei ole õlikulu üle kurtmiseks põhjust olnud - mõni on isegi vahetusest vahetuseni lisamata kulgenud. Iga 100km tagant õli lisamine ei ole kindlasti "omadus" ning see on iga tehnika puhul ebanormaalne

mul on C20XE tehnikaga masinaid olnud 12a jooksul olnud 3tk (pregune mootor on nr4) ja kulgetud on selle tehnikatüübiga vast juba üle 200Mm. Seni täitsa rahul olnud

edit: küünlaavade õliga täidetus on täitsa point. Küünlakaane alt oli küll kuiv (st õlikulu ei ole sealt - piilusin õlikulu leidmiseks sinna), aga piipe ma maha ei katkunud. Meenub, et olen kord sellise klapikambrikaanetihendihädaga kokku puutunud. Uus (tellitud) klapikambrikaanetihend on kah tänasest poes äraviimist ootamas.
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"