30-01-2016, 19:34 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-01-2016, 19:35 PM ja muutjaks oli mlsluik.)
Kuna akusid kasutusel eri masinte peal ikka pidevalt mitukümmend siis lugesin sellegi teema otsast lõpuni läbi, parandage mind kui ma vale järelduse teen kuid kui ikka akul aastad seljataga siis ei tasu see super-hüper laadijatega mämmerdamine ikkagi lõppkokkuvõttes ära?
Kunagi tellisin kusagilt ebayst MXS 10-ne, et veokate 180A akusid elus hoida sel ajal kui masinad hooaega ootavad... Ega laias laastus ei julge küll kindlaid avaldusi teha et sellest miskit tolku oleks.
Eks sai ka väiksemaid akusid vahest laaditud kuid üldiselt vist sellele akude tõstmiste, laadimiste ja muu mähkimise peale kuluv aeg vist ei tasu kuskilt otsast ära?
MXS 5 maksab Eestis 60-80 euri (MXS 10 veidi rohkem), väiksemale autole saab selle raha eest peaaegu juba uue aku osta ju?
Tänapäeva akud tunduvad olevat ka loodud kestma tunniajalise täpsusega, vanasti on meelde jäänud vartad mis nagu ei saanudki otsa...
Kunagi tellisin kusagilt ebayst MXS 10-ne, et veokate 180A akusid elus hoida sel ajal kui masinad hooaega ootavad... Ega laias laastus ei julge küll kindlaid avaldusi teha et sellest miskit tolku oleks.
Eks sai ka väiksemaid akusid vahest laaditud kuid üldiselt vist sellele akude tõstmiste, laadimiste ja muu mähkimise peale kuluv aeg vist ei tasu kuskilt otsast ära?
MXS 5 maksab Eestis 60-80 euri (MXS 10 veidi rohkem), väiksemale autole saab selle raha eest peaaegu juba uue aku osta ju?
Tänapäeva akud tunduvad olevat ka loodud kestma tunniajalise täpsusega, vanasti on meelde jäänud vartad mis nagu ei saanudki otsa...
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB