01-02-2016, 14:11 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-02-2016, 14:20 PM ja muutjaks oli 13piisab.)
laupäev tõi asjadesse kuigipalju selgust:
0) laadimispinge on konkreetsel isendil alati ülalmainitud kandis olnud ja kui keegi just kiilrihmaga 70+A BOSCH generaatorit ei paku (vist saaks ka rihmaflantse vahetada, aga ei taha - tean juba, kui hästi need kinni on...), siis las ta olla. Massijuhtmed ja generaatori harjad (odavat tabletti ei hakanud ostma, usutava tableti ca 40eur hind tundub aga vale planeedi kataloogist pärinevat ) on mingi laadimispuudujäägi tõttu ca aasta-poolteist tagasi uuendatud ja need on head.
1) salongitulede anomaalia ja äkki ka kompuutrianomaaliad tulid ühest läbipõlenud kaitsmest. See on vahetatud ja üks mure on justkui vähem
2a) leidsin ühest küünlaavast sinna mootori survepesu käigus voolanud vett. Täpselt nii palju, et küünla portselaniosast natuke allapoole jääda. Ilmselt loksus / aurustus (ei julge aurustumisele rõhuda, kuna veeaur peaks olema suht mineraalivaba ehk siis dielektrik) see vesi sooja mootoriga ning kõrgepinge leidis massi liikumiseks seeläbi kergema tee, kui klassikaline trajektoor, mis läbi küünlaelektroodi kulgeb
2b) lootsin, et nn aju-veakood on "probleem 2a"-st tekkinud ajutine anomaalia, aga ei olnud nii hästi: õnnestus küünlaava kuivatamise järel CE-tulukest koos aju-veakoodiga taastekitada. Proovin ühel õhtul muud aju. Võimalik, et küünlapinge keressepeksmine tekitas mingit sorti permanentse ajukääbiklu-olukorra. Loodame, et põhjus on ikka nii lihtne
3) kuigi kolvirõngad ei tundu kinni olevat (küünlad olid kenad), tegin mootorile "kallan sisselaskesse vett ja puhastan silindreid"-meetodi puhastuskuuri. Paistab, et töötava mootoriga (ja ainult töötava mootoriga) märgistab masin oma territooriumi ning teeb seda kusagilt hammasrihmapoolsest otsast. Praeguse märjaga ma auto alla roomama ei kipu, niiet neljapäeval viin masina remondikotta. Annan kaasa uued karteritihendid (olemas) plus varu-karteripõhja (olemas) ja väntvõlli hammasrihmapoolse simmerlingi (tulemas) ning ehk õpetatakse mootorile selgeks õli seespool-hoidmine. Uus hammasrihm läheb kah kaasa - äkki tekib uuendamismõte.
(õnneks ei paista käigukasti poolne väntvõlli simmerling lekkivat - selle simmerlingi vahetus oleks küll "palju õnne teema": taas mootor-kast maha jne...)
varusin ka uue klapikambrikaane tihendi ning nukkvõllide simmerlingid: ilmselt plaanin nende vahetuse enda näputööks.
vahetasin NV-l ka termostaadi ning sain temp seieri liikumisele natuke amplituudi juurde.
ehk siis Vectra põtkib jätkuvalt sõitmismõtetele igatmoodi vastu. Loodame, et lõpetab praeguste hädade likvideerimisel selle viimasel ajal krooniliseks muutunud jonni
0) laadimispinge on konkreetsel isendil alati ülalmainitud kandis olnud ja kui keegi just kiilrihmaga 70+A BOSCH generaatorit ei paku (vist saaks ka rihmaflantse vahetada, aga ei taha - tean juba, kui hästi need kinni on...), siis las ta olla. Massijuhtmed ja generaatori harjad (odavat tabletti ei hakanud ostma, usutava tableti ca 40eur hind tundub aga vale planeedi kataloogist pärinevat ) on mingi laadimispuudujäägi tõttu ca aasta-poolteist tagasi uuendatud ja need on head.
1) salongitulede anomaalia ja äkki ka kompuutrianomaaliad tulid ühest läbipõlenud kaitsmest. See on vahetatud ja üks mure on justkui vähem
2a) leidsin ühest küünlaavast sinna mootori survepesu käigus voolanud vett. Täpselt nii palju, et küünla portselaniosast natuke allapoole jääda. Ilmselt loksus / aurustus (ei julge aurustumisele rõhuda, kuna veeaur peaks olema suht mineraalivaba ehk siis dielektrik) see vesi sooja mootoriga ning kõrgepinge leidis massi liikumiseks seeläbi kergema tee, kui klassikaline trajektoor, mis läbi küünlaelektroodi kulgeb
2b) lootsin, et nn aju-veakood on "probleem 2a"-st tekkinud ajutine anomaalia, aga ei olnud nii hästi: õnnestus küünlaava kuivatamise järel CE-tulukest koos aju-veakoodiga taastekitada. Proovin ühel õhtul muud aju. Võimalik, et küünlapinge keressepeksmine tekitas mingit sorti permanentse ajukääbiklu-olukorra. Loodame, et põhjus on ikka nii lihtne
3) kuigi kolvirõngad ei tundu kinni olevat (küünlad olid kenad), tegin mootorile "kallan sisselaskesse vett ja puhastan silindreid"-meetodi puhastuskuuri. Paistab, et töötava mootoriga (ja ainult töötava mootoriga) märgistab masin oma territooriumi ning teeb seda kusagilt hammasrihmapoolsest otsast. Praeguse märjaga ma auto alla roomama ei kipu, niiet neljapäeval viin masina remondikotta. Annan kaasa uued karteritihendid (olemas) plus varu-karteripõhja (olemas) ja väntvõlli hammasrihmapoolse simmerlingi (tulemas) ning ehk õpetatakse mootorile selgeks õli seespool-hoidmine. Uus hammasrihm läheb kah kaasa - äkki tekib uuendamismõte.
(õnneks ei paista käigukasti poolne väntvõlli simmerling lekkivat - selle simmerlingi vahetus oleks küll "palju õnne teema": taas mootor-kast maha jne...)
varusin ka uue klapikambrikaane tihendi ning nukkvõllide simmerlingid: ilmselt plaanin nende vahetuse enda näputööks.
vahetasin NV-l ka termostaadi ning sain temp seieri liikumisele natuke amplituudi juurde.
ehk siis Vectra põtkib jätkuvalt sõitmismõtetele igatmoodi vastu. Loodame, et lõpetab praeguste hädade likvideerimisel selle viimasel ajal krooniliseks muutunud jonni
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"