12-02-2016, 02:08 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-02-2016, 10:18 AM ja muutjaks oli rnx69.)
Priit, sa oled kuradima hea materjali välja kaevanud, kuidas teised peatükid kätte saaks selllest FIA dokumentatsioonist - mingit üldviidet on, katsetasin lingis peatüki numbri muutmisega, see sihile ei viinud?
Edit: Custom Google otsing andis juba tulemuse, eile öösel svenssotite lokaadiga otsing pani mäkra: http://argent.fia.com/web/fia-public.nsf/whistj?open&lang=a
See jutt seal puuri kohta omab tõesti loogikat - kergemad-väiksemad autod tunduvad pilte vaadates isegi kusagil 80te vahetuse paiku mõnikord ainult looka omavat.
Eks see ole jah kindlasti vaieldav, milliseid võistlusi nüüd lugeda ametlikult ralliks, milliseid mitte. Senimaani on mulle tundunud, et kiiruskatsetele hakati rõhuma FIA egiidi all toimunud võistlustel juba Grupp 4 aegadel ning kui legendaarne B Grupp orbiidile ilmus, siis olid kiiruskatsed juba põhiteemaks. Historic ja klubide enda väiksemamastaabilised üritused on algset mõtet kindlasti oluliselt rohkem kandnud ning kannavad seda senimaani.
Nüüd veel üks intrigeeriv küsimus, millal tekkisid käibele tänapäeval tuntud kujuga korvistmed? 70-te teise poole piltidelt tundub, et kohati on juhiistmeks juba üsnagi tänapäevast "Sparco" istet meenutav ühes tükis kõrge seljatoega moodustis, samas kui kaardilugeja istub suht tollast Porsche 911 stock Recarot meenutaval eraldi peatoega istmel. Ilmselt oli teema jällegi mingites regulatsioonides, mis kõrget täiskorvi mingist hetkest nõudma hakkasid?
Edit: Custom Google otsing andis juba tulemuse, eile öösel svenssotite lokaadiga otsing pani mäkra: http://argent.fia.com/web/fia-public.nsf/whistj?open&lang=a
See jutt seal puuri kohta omab tõesti loogikat - kergemad-väiksemad autod tunduvad pilte vaadates isegi kusagil 80te vahetuse paiku mõnikord ainult looka omavat.
Eks see ole jah kindlasti vaieldav, milliseid võistlusi nüüd lugeda ametlikult ralliks, milliseid mitte. Senimaani on mulle tundunud, et kiiruskatsetele hakati rõhuma FIA egiidi all toimunud võistlustel juba Grupp 4 aegadel ning kui legendaarne B Grupp orbiidile ilmus, siis olid kiiruskatsed juba põhiteemaks. Historic ja klubide enda väiksemamastaabilised üritused on algset mõtet kindlasti oluliselt rohkem kandnud ning kannavad seda senimaani.
Nüüd veel üks intrigeeriv küsimus, millal tekkisid käibele tänapäeval tuntud kujuga korvistmed? 70-te teise poole piltidelt tundub, et kohati on juhiistmeks juba üsnagi tänapäevast "Sparco" istet meenutav ühes tükis kõrge seljatoega moodustis, samas kui kaardilugeja istub suht tollast Porsche 911 stock Recarot meenutaval eraldi peatoega istmel. Ilmselt oli teema jällegi mingites regulatsioonides, mis kõrget täiskorvi mingist hetkest nõudma hakkasid?