16-02-2016, 09:20 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-02-2016, 09:28 AM ja muutjaks oli v6sa.)
(13-02-2016, 11:12 AM)2715 Kirjutas: Laius pannakse ikka vajaduspõhiselt paika ja tavaliselt on esirattad sama rööpmelaiusega tagaratastega.
Aga näiteks kündmise jaoks panevad mõned rehvide siseküljed ühe joone peale jooksma et paremini vaos sõidaks.
Kokkujooksu mõttes pole vahet kas pooled on eri laiusega.
...
Kündmisel ei ole hea mõte sisekülgi samale joonele panna, kuna kaob võimalus õgvendada vajaduse tulles. Õigesti seatud ader ei kisu traktorit

Esisilla rööbe sõltub vajadusest, nagu juba öeldi. Kopalistel nii laiali, kui kannatab, vaheltharimise traktoritel määrab vaovahe, muudel töödel on puhtalt valiku küsimus. Kõval pinnal pole vahet, mudamaadluses või väga kitsastes oludes võiks sättida sedapalju laiali, et esirattas jookseks tagarehvi jäljest väljas ja oleks laiem, kui tagatelje ots. Näituseks 13,9 laiuse pitsalõikuri korral võib teljeots vana kabiini puhul ulatuda välja 7 cm. Piisavalt, et telefonipost maha sõita, kui hakata ülbitsema...

Mis aga puudutav kokkujooksu, siis selle keerad paika roolivardast. Siin ei ole mingit raketiteadust. Ning ei ole ühtegi põhjust, miks sillapooled ei võiks olla erineval laiusel. PEaasi, et kasutusoludega klapib, kui see on kuidagi oluline...