17-02-2016, 10:13 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-02-2016, 10:13 AM ja muutjaks oli wagoneer.)
Ja nagu võluväel on auto ratastel ja esimesed testringid ka läbitud. Testringil (tallinn-kuusalu-tallinn+ viimsi vahel) selgus,et genekas ei lae piisavalt kui panna põlema täistuled ja puhur maksimumi. Siis hakkab geneka tuli kergelt hõõguma. Katsub täna parandusse viia geneka. Lisaks on termostaat vaid lahtises asendis kui üldse teda seal on 
Kohapeal läheb soojaks aga väikesel sõidul kukub kohe alla. Ehk maanteel(95...100km/h) on kütusekulu sellel rajul 2,0L mootoril sama umbes mis mu 6,6L GTO-l. Ja ilmselt saaks minust maha jäänud kütuseraja süüdata nagu visa hinge moovis lennukile tuli otsa pandi.
Aga kohe varsti stardin Japanpartsi poole ning loodetavasti leiab sealt migit abi sellele probleemile.
Muidu igati lahe putukas. Olerexi bensukas viimsis selline soliidne härrasmees ootas kenasti ära kui oma kohviga sealt väljusin,et küsida mis automargiga tegu on. On ju embleemil hobuse nägu
koos vapiga mitte mitsu kolm punast täppi.

Kohapeal läheb soojaks aga väikesel sõidul kukub kohe alla. Ehk maanteel(95...100km/h) on kütusekulu sellel rajul 2,0L mootoril sama umbes mis mu 6,6L GTO-l. Ja ilmselt saaks minust maha jäänud kütuseraja süüdata nagu visa hinge moovis lennukile tuli otsa pandi.
Aga kohe varsti stardin Japanpartsi poole ning loodetavasti leiab sealt migit abi sellele probleemile.
Muidu igati lahe putukas. Olerexi bensukas viimsis selline soliidne härrasmees ootas kenasti ära kui oma kohviga sealt väljusin,et küsida mis automargiga tegu on. On ju embleemil hobuse nägu

UA abikonto tehnika ning varustuse soetamiseks: Raivo Roosioks EE152200221091526071