18-02-2016, 22:12 PM
(18-02-2016, 21:34 PM)phyl Kirjutas:(17-02-2016, 23:22 PM)impreza Kirjutas:(17-02-2016, 22:59 PM)DevilDeVille Kirjutas: Need arbuusimootorid lähevad järjepanu pooleks ka ilma naerugaasita, sestap ma originaalist kuhugi kaugemale väga ei rändaks. Mis puudutab mahtkompressorit ja karparaatarit, siis seda asja ilma tuhatoositootmiseta on ikka oluliselt keerulisem kasutuskõlbulikult toimima saada, kui ükskõik millist sissepritset.
See endalegi selge et pikka iga asjal olema ei saa kui komp ja karpa peale panna .Aga mönikord pühapäeval
vöiks buumereid härritada ,,Varu moto on kah olemas 2.5 originaal kah 2,5 öli vanni ehitasin juba 7.8 liitriseks eraldi
jahuti riiulis ootamas,Ainult automaat tekitab köhklusi kuid jaapanis kasutatakse täpselt sama kasti sti peal..
Tegelikult tahtsin auto eelmine aasta maha müüa aga tundub et see jääb igavesti minuga,,,nüüd lahen juba löpuni
mingu see moto löhki
Veits vale foorum, aga eks adminnid otsustavad. Karpa + kompressor + boxer, minu küsimus on see, et milleks? Orginaalis on olemas juba tehnika, mis toetab 200+ kw. Veidike peale togituna kannatavad ka 250 mootori kw. Üle selle hakkavad lõhki minema. Pühapäeva liikuril, millel on 300hp rattas, sellega on juba päris vägev sõita ja lubadest maru lihtne ilma jääda.
Bemmimeestega pole mõtet norima tulla, kuna subaru piiraja on ju 180km/h.
235 käib praegu küll pika punnimise peale mingit piirajat pole 180 piiraja minu teada jaapanis
Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV