21-02-2016, 20:53 PM
Huvitav, et 2016 taliralli järelkaja teema on kuidagi talveralli teema teise leheküje lõppu üldse sattunud, kas miski informaatikaalane prõub?
Emis-saabiga liikunud meeskond lausub elamusterohke sõidu eest suuri tänusõnu nii korraldajatele kui kaasvõistlejatele. Kiiruskatse läks hästi, suurem osa esimesest etapist ka, siis ühel hetkel kadus salongisoojendus, sellega seosnevalt kargas mootori temperatuur lakke, kohe-kohe oli lahkumas ka sidur, tulemas kontrollpunkt ning karburaatormootori jonnakus soojana mitte alati käivituda. Lisaks siiani tuvastamata põhjusel lahmas õlifiltri kinnituse kandist kusagilt meeletult õli. Sai siis tehtud tehnohooldus, sidurit õhutatud, fikseeritud õli madal tase(kogu raja peale kulus 3+ l õli) lükatud üks auto käima ning lastes seejärel end käima tõmmata jätkasime teekonda. Kuna siduri hooldusvälp hakkas järjest lühemaks minema, kõht oli tühi, tehnika streikis, siis kippus motivatsioon pisut langema, roomasime Märjamaale õlivarda olematu näiduga ja kõigevõimsamaid paludes mootorit mitte kokku lasta. Märjamaal koukisime koguni termostaadi välja ning tegime seekord põhjalikuma hoolduse, lisatud sai kõikvõimallikke vedelikke ning tehtud otsus, et vaatame, mis Saab. Salong läks ühtäkki soojaks, ka sidur toimis, masin käivitus ja nii kilomeeter kilomeetri haaval sai julgust jälle juure, sai korra kraavistki läbi käidud, kuid väga õnnelikult, kaotus parema välispeegli klaas. MIngil hetkel tekkis juba meeldiv rutiin, meeskond toimis, kes läks kp-d võtma, kes läks sidurit näppima, kes hoidis mootorit töös ja kes läks pissile. Seda protsessi etapil korduvalt läbi viies ja mitte ülemäära kiirustades õnnestus mõned etapid ideaalist ootamatult vähe ajaliselt pikemaks lasta. KOhale me igatahes jõudsime nõnda , et viimasel meetril oli sidur otsas, hiljem kontrollides õli nullis ja suri ise välja. Kas ta siis solvus selle peale, et eelmisel õhtul sai naljatatud, et peaks tagasillaõli vahetama, mine tea.
Veelkord, oli väga elamuslik päev, siinkirjutajal 11. ralli, aitäh kõigile.
Emis-saabiga liikunud meeskond lausub elamusterohke sõidu eest suuri tänusõnu nii korraldajatele kui kaasvõistlejatele. Kiiruskatse läks hästi, suurem osa esimesest etapist ka, siis ühel hetkel kadus salongisoojendus, sellega seosnevalt kargas mootori temperatuur lakke, kohe-kohe oli lahkumas ka sidur, tulemas kontrollpunkt ning karburaatormootori jonnakus soojana mitte alati käivituda. Lisaks siiani tuvastamata põhjusel lahmas õlifiltri kinnituse kandist kusagilt meeletult õli. Sai siis tehtud tehnohooldus, sidurit õhutatud, fikseeritud õli madal tase(kogu raja peale kulus 3+ l õli) lükatud üks auto käima ning lastes seejärel end käima tõmmata jätkasime teekonda. Kuna siduri hooldusvälp hakkas järjest lühemaks minema, kõht oli tühi, tehnika streikis, siis kippus motivatsioon pisut langema, roomasime Märjamaale õlivarda olematu näiduga ja kõigevõimsamaid paludes mootorit mitte kokku lasta. Märjamaal koukisime koguni termostaadi välja ning tegime seekord põhjalikuma hoolduse, lisatud sai kõikvõimallikke vedelikke ning tehtud otsus, et vaatame, mis Saab. Salong läks ühtäkki soojaks, ka sidur toimis, masin käivitus ja nii kilomeeter kilomeetri haaval sai julgust jälle juure, sai korra kraavistki läbi käidud, kuid väga õnnelikult, kaotus parema välispeegli klaas. MIngil hetkel tekkis juba meeldiv rutiin, meeskond toimis, kes läks kp-d võtma, kes läks sidurit näppima, kes hoidis mootorit töös ja kes läks pissile. Seda protsessi etapil korduvalt läbi viies ja mitte ülemäära kiirustades õnnestus mõned etapid ideaalist ootamatult vähe ajaliselt pikemaks lasta. KOhale me igatahes jõudsime nõnda , et viimasel meetril oli sidur otsas, hiljem kontrollides õli nullis ja suri ise välja. Kas ta siis solvus selle peale, et eelmisel õhtul sai naljatatud, et peaks tagasillaõli vahetama, mine tea.
Veelkord, oli väga elamuslik päev, siinkirjutajal 11. ralli, aitäh kõigile.
Ford Granada