21-02-2016, 23:33 PM
Järelkaja autost nr 269'st/Meka Workshopi E10.
No sigatuuuus üritus!!! Priit ja Tiina...ainult kummardused.
Alguses me ei saanud legendist midagi aru ja esimene KP jäi leidmata. Siis saime järje peale ja sõit sujus. Kraavis õnneks ei käinud.
Tutikate Hi-Fly Winter-Turi rehvide naelad minestasid enne Laitsesse jõudmist juba seega pidamine oli nii ja naa, pigem naa.
Auto jäi peaaegu terveks. Pidurvõimendi vaakumvoolik lahkus 3x, aga saime selle korda. Enne Märjamaad hakaks teine käik jubedalt undama, aga hammakad jäid omale kohale. Märjamaal hakkas käigukast vasakule-paremale liikuma. Aga ei teinud välja. Roostale jõudes tõstsime kapoti...üks mootorikäpp oli ploki küljest irdunud ja mootor peal lahti, aga lõpuni me jõudsime õhtusele peole ei jäänd, kuna 3h und andis tunda.
Väga meeldiv oli ja oota järgmist aastat juba!!!
Ma isegi ei ütle, et Priit Sa võiksid edasi korraldada....Sa lihtsalt pead!
No sigatuuuus üritus!!! Priit ja Tiina...ainult kummardused.
Alguses me ei saanud legendist midagi aru ja esimene KP jäi leidmata. Siis saime järje peale ja sõit sujus. Kraavis õnneks ei käinud.
Tutikate Hi-Fly Winter-Turi rehvide naelad minestasid enne Laitsesse jõudmist juba seega pidamine oli nii ja naa, pigem naa.
Auto jäi peaaegu terveks. Pidurvõimendi vaakumvoolik lahkus 3x, aga saime selle korda. Enne Märjamaad hakaks teine käik jubedalt undama, aga hammakad jäid omale kohale. Märjamaal hakkas käigukast vasakule-paremale liikuma. Aga ei teinud välja. Roostale jõudes tõstsime kapoti...üks mootorikäpp oli ploki küljest irdunud ja mootor peal lahti, aga lõpuni me jõudsime õhtusele peole ei jäänd, kuna 3h und andis tunda.
Väga meeldiv oli ja oota järgmist aastat juba!!!
Ma isegi ei ütle, et Priit Sa võiksid edasi korraldada....Sa lihtsalt pead!