22-02-2016, 00:40 AM
(21-02-2016, 09:14 AM)v6sa Kirjutas: Kõigepealt suur tänu korraldustiimile ja asjaga vaeva näinud ralluritele - täitsa vahva oli raja ääres pilte klõpsida.
Eilse I ESAKP pildisaagi viisakamad palad on siit nähtavad. Kui kellegi on himu täiskvaliteedis pildi järgi, siis ande teada.
Mõned tähelepanekud ka.
Julgelt pool pilootidest ei vallanud vanatehnika libedalsõidu tehnikat. Kuna olin pöördele järgneva sirge alguses, siis kolmetäheliste laastav mõju juhioskustele oli selgelt näha: ikka ja jälle lohiseti väljapööratud ratastega teeotsast mööda...
Kergelt üllatas Taunuste ja tellisVolvode rohkus tavapärase nõukatehnikalaviini hulgas. Kusjuures märgiline oli see, et väsinud isendid olid ikka nõukapäritolu... Laisaks oleme jäänud.
Kes auto Rallijumalale ohverdas? See poles esimene kinnipüütu, kuid tavaliselt maandutakse selle otsas ikka Haiba poolt tulles
Igatahes on kellegi olnud päris kiire edenemisega, nagu tahmatriibust lugeda võib:
Selle jälje korraldanud liikuri kaasresijate hulgas ei oleks küll tahtnud olla:
Libisemise peatanud puu taga on tegelikult kahe meetri sügavune truup ka, mis hetkel välja ei paista. Olen sama mäge kääris traktori ja haagisega alla libisenud ja seetõttu on tunne vägagi tuttav
Ma muidugi tean, et rallis piiri peal sõidetakse, aga seda ei saa vist lugeda oskuseks, vaid õnne kilda:
Teetammi on seal küll vaid 40 cm, kuid kõrvalolev vana kraavi põhi on pehme ja selle kandvus eilse ilmaga jääbki nüüd teadmata. Jala all oli igatahes pehme...
See on aga küll puhas hoolimatus teiste suhtes. Nii ei peatuta!!! Meetrit 5 edasi tee ääres ei oleks see auto mitte kedagi seganud... Aga niimoodi, põiki põlevate tuledega seismajäetuna... No vabandage!
Lõpetan kurvavõitu tõdemusega: ega õige Eestlane ikka teise jäljes sõida:
No õnneks ei ole mitte kunstmuru, vaid tavaline kasutamata ala.
Jääme siis ootama, kas Priit suudab pahast harjumusest võõrduda Ning kui suudab, siis kas leidub kedagi, kes julgeks Priidu jäetud saabastesse astuda...
Rallijumalale auto ohverdasin mina, kuna mingit sorti tähelepanu kaotamisest ei märganud esimene sekund et volga ees järsult pidurdab. Minu e28 aga ei olnud üldse nõus nii hästi pidurdama kui volga ja vältimaks otsasõitu pidin pidamist natukene teepervelt juurde hankima. Muidugi mõista oli täpselt tolle kohapeal kivijurakas mis alumiiniumist filtrijala puruks lõi. Peale tunnikest organiseerimist selgus, et vajalik varuosa on meist 200m kaugusel ning veel tunnike hiljem oli uus tükk auto küljes ja sõit võis jätkuda. Kogu ülejäänud üritus sujus väga hästi ja probleeme ei olnud. Tahmatriip on kah tõenäoliselt minu jäetud