22-02-2016, 03:48 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-02-2016, 03:55 AM ja muutjaks oli spitfire.)
Ekipaaz number 7 kiidab eeskujulikku korraldust, SUPER töö poisid-tüdrukud. Sellise kogemuse pealt mis teil on, võiks veel 100 rallit korraldada. Seda äkilist ilma muutust ma hommikul kell 6 aknast välja vaadates veel ei uskunud,.. noo ei ole võimalik; Priit k*rt sa tegid seda jälle !
Mis puudutab, kiiremate ekipaazide mööda laskmist kitsal kahe rööpa laiusel klaas siledal metsarajal, siis ühinen Ruudu arvamusega; riläx "vana", ju siis ei olnud õnne. Mingit mõtet ei ole pressida pupill pikslis mööda autost kes on kolonni kaheksas, et siis võtta ise see kaheksas positsioon sisse ja hakata kiruma seda seitsmendat, et mida p*rset.., samas kui KP-ni on aint 1 kilt. Parim koht möödumiseks on KP ja kui seal nutti ei ole, et teistest nobedam olla siis nii ongi.
Meie kõige ekstreemim keiss oli vist esimene (või teine?) katse peale lõunat, kus sai selgeks, et Rallijumal oli täna meie autos. Rooli tagant vaadates oli asi nii:
pimedas paremkurvis tuli vastu suur buss mis lõikas sisekurvi, mõlema kiirus vast umbes 40-50, sellises olukorras on ainult kaks valikut, halb ja väga halb. Valisin halva ja pöörasin paremale, õnneks kraavi polnud, oli mingi kõrgem nõlv, auto all käis paar kõvemat kolakat, põrkasime natuke üles-alla ja buss lendaski mööda, siis pressisin peale, et teele sama soojaga tagasi saaks... saingi.. aga see oli viga, ...sest bussi tuules oli Kamaz.. enam sama trikki korrata ei oleks õnnestunud (pean silmas paremale põllule või sellele päästvale nõlvale keeramist) kuna olin saanud just teele tagasi, oli auto kurss suht täpselt Kamazi silla vahele sihitud ja paremale rebimine oleks tõenäoliselt tähendanud ainult Kamazi tabamist küljega. (tõe huvides pean mainima, et erinevalt bussist Kamaz sise kurvi ei lõiganud), kui eelnevat keissi ei oleks olnud oleksime mõlemad ilusti ära mahtunud. Olukorras kus tundus juba, et enam valikuid ei ole, tulid Kamza poisid geniaalsele mõttele ja keerasid ise vasakule põllule (nende poolt vaadates paremale). Sel hetkel tundus elu ikka kuradima ilus.. ja siis ütles kaardilugeja nagu tõeline profesionaal: 26,3 lähme vasakule .
Kogu see pull käis ära mingi 5 seki jooksul, isegi pulss ei läinud üles. Hiljem Kamza poisse tänades, piloot ütles, et ta enne keeras ja siis alles vaatas, et kuhu.., sai kohe aru, et mul valikuid napib. Õnneks seal kraav sügav ei olnud, poisid tegid põllul kena kaare valisid koha, kust teele tagasi saaks ja siis tulid kena hüppega, esirattad 20cm õhus ilusti teele tagasi. Toredad poisid olid.
Ma ei tea miks, aga millegi pärast ma arvan, et "päris elus" see keiss ei oleks nii õnneliku lõpuga olnud.. aga see ei olnud päris elus, see oli talverallil ja kõik on OOL RAIT.
Hiljem ma enam lendureid ei näinud või ei pannud tähele. Aerofloti kotkad tegi parematel päevadel piruette kaskaadis 360+180, koos vahepealse pöörlemise suuna muutusega, vot see oli tase.. a siis olid hanged ka 3m ja muru rohelisem.. ühesõnaga OLI MEIE PARIM RALLI, olenemata sellest mis tabel näitab
Mis puudutab, kiiremate ekipaazide mööda laskmist kitsal kahe rööpa laiusel klaas siledal metsarajal, siis ühinen Ruudu arvamusega; riläx "vana", ju siis ei olnud õnne. Mingit mõtet ei ole pressida pupill pikslis mööda autost kes on kolonni kaheksas, et siis võtta ise see kaheksas positsioon sisse ja hakata kiruma seda seitsmendat, et mida p*rset.., samas kui KP-ni on aint 1 kilt. Parim koht möödumiseks on KP ja kui seal nutti ei ole, et teistest nobedam olla siis nii ongi.
Meie kõige ekstreemim keiss oli vist esimene (või teine?) katse peale lõunat, kus sai selgeks, et Rallijumal oli täna meie autos. Rooli tagant vaadates oli asi nii:
pimedas paremkurvis tuli vastu suur buss mis lõikas sisekurvi, mõlema kiirus vast umbes 40-50, sellises olukorras on ainult kaks valikut, halb ja väga halb. Valisin halva ja pöörasin paremale, õnneks kraavi polnud, oli mingi kõrgem nõlv, auto all käis paar kõvemat kolakat, põrkasime natuke üles-alla ja buss lendaski mööda, siis pressisin peale, et teele sama soojaga tagasi saaks... saingi.. aga see oli viga, ...sest bussi tuules oli Kamaz.. enam sama trikki korrata ei oleks õnnestunud (pean silmas paremale põllule või sellele päästvale nõlvale keeramist) kuna olin saanud just teele tagasi, oli auto kurss suht täpselt Kamazi silla vahele sihitud ja paremale rebimine oleks tõenäoliselt tähendanud ainult Kamazi tabamist küljega. (tõe huvides pean mainima, et erinevalt bussist Kamaz sise kurvi ei lõiganud), kui eelnevat keissi ei oleks olnud oleksime mõlemad ilusti ära mahtunud. Olukorras kus tundus juba, et enam valikuid ei ole, tulid Kamza poisid geniaalsele mõttele ja keerasid ise vasakule põllule (nende poolt vaadates paremale). Sel hetkel tundus elu ikka kuradima ilus.. ja siis ütles kaardilugeja nagu tõeline profesionaal: 26,3 lähme vasakule .
Kogu see pull käis ära mingi 5 seki jooksul, isegi pulss ei läinud üles. Hiljem Kamza poisse tänades, piloot ütles, et ta enne keeras ja siis alles vaatas, et kuhu.., sai kohe aru, et mul valikuid napib. Õnneks seal kraav sügav ei olnud, poisid tegid põllul kena kaare valisid koha, kust teele tagasi saaks ja siis tulid kena hüppega, esirattad 20cm õhus ilusti teele tagasi. Toredad poisid olid.
Ma ei tea miks, aga millegi pärast ma arvan, et "päris elus" see keiss ei oleks nii õnneliku lõpuga olnud.. aga see ei olnud päris elus, see oli talverallil ja kõik on OOL RAIT.
Hiljem ma enam lendureid ei näinud või ei pannud tähele. Aerofloti kotkad tegi parematel päevadel piruette kaskaadis 360+180, koos vahepealse pöörlemise suuna muutusega, vot see oli tase.. a siis olid hanged ka 3m ja muru rohelisem.. ühesõnaga OLI MEIE PARIM RALLI, olenemata sellest mis tabel näitab