22-02-2016, 12:46 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-02-2016, 12:49 PM ja muutjaks oli mossepower.)
(22-02-2016, 12:22 PM)ats97 Kirjutas: Palun seletage minule, kui "lollile" ära, MIKS peab vahetama mõlemad kettad, kui teine on korras!? Klotsid tuleb muidugi komplektina ära vahetada(et kõikidel oleks ühesugune kate), kuid siiani pole ma aru saanud mõlema ketta vahetusest, kui terve ketta pind on korras ning kulumispiir pole ületatud. See on ainult müügimeeste jutt ju. Mina koolis ÕPPISIN füüsikat ning nii geomeetriat kui ka kujutavat geomeetriat ning ma ei saa mitte ühestki asendist vaadates aru, kuidas ainult ühe ketta vahetusest auto kiskuma peaks hakkama. Kuidas saab pidurdamist mõjutada see, kas ketas on uus või kasutatud? Metalli koostis ei muutu ju ajaga(korrosiooni ei arvesta)! Ketta paksus ei mõjuta ju asja ka!?Võimalik et ei mõjuta ketaste erinevus ( uus vs vana, eri auto alt pärit vanad) . Endal kogemus erinevate piduriklotsidega (nagu sul ka välja toodud) ning siis "uisutas" auto pidurdades mõnuga ning siis mulle seletati et piduriosi vahetatakse alati mõlemal pool paralleelselt. Võimalik et vale info ning kettaid/trumleid võib omavahel ringi lapata. Samas ise pole kuulnud et keegi ainult ühte ketast vahetanud oleks ning ise piduriosade pealt kokkuhoidu väga taga ei ajaks.
Palun seletage nüüd tarkurid, äkki olengi loll!
Ats.