22-02-2016, 22:56 PM
A-postil oli isegi natuke rauda alles (Y)
Sisemiste karpide jaoks sai isegi metalli voltimise abimasin loodud. Keskel asuv struktuur oli päris heas korras.
Nüüdseks ka tegelikult käigukast paigas (ristitala paindega kardaanitunnelile) vasakult poolt.
Parem külg on edulisemas seisus, A-post heas korras.
Üldiselt raaam on päris hea.
Praegune tarkus ütleb seda, et raam oleks pidnaud sõitma esimesena liivapritsi ning seejärel keevituslaua äärde. Samas ei näinud esialgne plaan, ega eelarve ühtegi ülaltoodud pilti ette.
Ühtlasi võin vastu võtta soovitusi esivõre ning peeglite leidmiseks (ebay, jah, aga äkki vedeleb maarjamaa riiulite, neid autosid on siinkandis ikka olnud). Tänapäevasemad turvavööd peaks ka panema, õnneks see on kiirvisiit suvalammutusse. Samas on pakkuda originaalsed turvavööd.
Sisemiste karpide jaoks sai isegi metalli voltimise abimasin loodud. Keskel asuv struktuur oli päris heas korras.
Nüüdseks ka tegelikult käigukast paigas (ristitala paindega kardaanitunnelile) vasakult poolt.
Parem külg on edulisemas seisus, A-post heas korras.
Üldiselt raaam on päris hea.
Praegune tarkus ütleb seda, et raam oleks pidnaud sõitma esimesena liivapritsi ning seejärel keevituslaua äärde. Samas ei näinud esialgne plaan, ega eelarve ühtegi ülaltoodud pilti ette.
Ühtlasi võin vastu võtta soovitusi esivõre ning peeglite leidmiseks (ebay, jah, aga äkki vedeleb maarjamaa riiulite, neid autosid on siinkandis ikka olnud). Tänapäevasemad turvavööd peaks ka panema, õnneks see on kiirvisiit suvalammutusse. Samas on pakkuda originaalsed turvavööd.