23-02-2016, 12:00 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-02-2016, 12:10 PM ja muutjaks oli PlyVal64.)
(23-02-2016, 11:24 AM)41Degree Kirjutas: Legendi suuremat sorti "sõlmede" ja muidu vastusõitmiste sissekirjutamist pean ka kiitma! Tekitab korraks kena segaduse küll, kui ristmikule saabuvad neljast suunast kaaskannatajad, kes valivad kõikvõimalikud trassikombinatsioonid, jättes kasutamata ainult ühe, mis tundub peosoleva legendi järgi õige olema. Saab kukalt küll kratsida, et kelle järgi oleks pidanud sõitma ja kus siis see kord jälle pange läks
Seekordne "eesmärk" oligi proovida enne Legendi saamist kobedal Lisakatsel ja Legendi esimese 25 kilomeetriga "terad sõkaldest" eraldada, mis vist ka õnnestus.
Teine asi oli seesinane ühe koha peal korduv keerutamine, millega saab tulevikus vajadusel rada kompaksteks muuta. Ka seekord käis mul korra peast läbi, et tooks korra veel kõik võiduajajad Rallypargist läbi ja saaks veel ühe lisakatse teha, siis juba eri kohtades eri klassidele aja kokkuhoiuks aga jätsime isikkooseisu liigse suurendamise pärast selle ära.
Aga see on võimalik ja väga mõnus on võiduajajaid eksitada!
Kusjuures see ei käi vaid uunikute talvise sõidu kohta - seda saab edukalt rakendada ka rahvarallis jms sõitudes. Kusjuures on ka väga põnevate teedevõrgustikega (kus keegi ei ela ka!) kohtasid, mille me seekord ka välja jätsime Ja kui on "olematud" 90 autot, saab teha 2-minutilise intervalli, ikkagi on lisakatse ajakulu ~3H15minti... Eestis on päris mitmed piirkonnad, kus sellise ajanihke sisse jääb MITU statsionaarset rajatist + mõni viisakalt ja kohalikke mittesegava teekese sulgemine. Pole üldse küsimus teha mitme laheda lisakatse-testiga ja väga täpset Legendi jälgimist ning palju arvutamist vajavat sõitu, kus oma roll on nii stopperil-heal autol-JUHI sõiduoskusel, oluline roll HEAL kaardilugejal, ajagraafikus püsimiseks on eri vanustel ja võimetega jõuvankritel erinevad keskmised jne.
Teine kogemus: olgu kui hea lisakatse rada tahes, tulevikus peab FIVA/FIA kombel ka kõik kergtehnika veel omakorda jõu, vanuse ja veorataste arvu järgi klassidesse jagama. Muidu on ikkagi ebaaus. Ja ka mitmelt poolt pakutud ja Eurooopas levinud uuematele jõuvankritele juba stardis ette karistuspunktide jagamine on ka raudselt vajalik.
Aga see käib kõik "sportlikuma" ristsõna-vaba sõidu kohta, mis ei pruugi enam olla Just for FUN!
See vajab juba rohkem Kohtunikke, kes peaks olema rohkem "tõsimeelsed" autospordi fännid, see vajab online-elektroonikat koheseks karistuspunktide arvutamiseks ehk mingit keskust jne. Kõik see kokku on veel kordi töömahukam, mis ühele perele käib üle jõu (oleme ju teinud mitmeid radasid, "Spordi" seal sees eraldi jne) - lihtsalt ei jaksa enam. Rada koos kontseptsiooniga välja mõelda, kokku sõita ja Legend arvutis valmis teha on kogu selle asja kõige lihtsam ja meeldivaim pool See on meie FUN! Muu on kõik raske töö...
Ahjah: seekordse Talveralli puhul on meie pere aga ENIM rahul ülifantastilise bändiga!!! Ok, ilm (Taadiga peetud vestlused konjakiga...) läks ka täppesse aga õhtune meeldiv koosviibimine oli vaat et Talveralli ajaloo parim! Vähemalt Kohtunikele "tundus" see nii!
Aitüma siis IŽ-58 seltskonnale ja Nende super häälega esilauljannale!
PS: Ristsõna vastuste pildid albumis, allkirjades ka ÕIGED vastused