Teema on suletud

mis arvate?M401 5000kr
#9

> ma pole ise ostnud ühtegi vana ega avariilist autot mille
> remonti on alustatud \"kapitaalse\"laiali võtmisega.

Niisuguse liikurit on mõistlik soetada küll, aga siis tuleb teha põhjalik teoreetiline eeltöö - hankida kirjandus (vähemalt täielik varuosakataloog + tehniline kirjeldus), see põhjalikult läbi töötada ning siis soetamisel vaadata tükihunnik pulkhaaval üle, mis on olemas, mis mitte ja mis on vale. Sest mis teha - aja jooksul läheb osa tükke kaduma ja kipuvad õige pähe riiulilt kaasa tulema ka teise isendi tükid.

Mina sain 1996. aastal niiviisi tükihunnikuna Nõvalt 1948. aasta Moskva M-1-A (kolm päeva enne kohalesõitmist tegelesin kirjanduse hankimise, kopeerimise ja põhjaliku läbitöötamisega).

Aga - ega samad ohud varitsevad meid ka komplektse sõiduki ostmisel. Kuna 1950-80tel aastatel oli siinmail uue sõiduki ostmine tihti raskendatud, on siinmail oma elu elanud vehiiklid üle elanud lugematu arvu remonte ja ümberehitamisi ja nende küljest võib leida mida iganes. St ka sel juhul ei tee paha enne sõiduki soetamist hankida paks pakk kirjandust, see läbi töötada ja siis minna selle teadmistepagasiga vehiiklit kruvihaaval takseerima. Muidu selguvad massiliselt vahetatud jubinad ebameeldiva üllatusena hiljem taastamistööde käigus.

Ses osas on Lääne vanasõidukihuvilised paremas seisus, sest seal selliseid põhjalikke ümberehitamisi üldjuhul ette ei võetud.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9,  oleme avatud K,N,R,L,P 11-18
Teema on suletud


Sõnumeid selles teemas
mis arvate?M401 5000kr - Autor: tamar99 - 24-03-2004, 01:24 AM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne