24-02-2016, 13:58 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-02-2016, 14:07 PM ja muutjaks oli supp.)
eks nende autodega on nagu on, minule oli see 11. talveralli ja 6. auto millega ma sõitnud olen seal
esimene ralli oli bmw e21, see oli suht ok masin aga ilmnesid teatud tehnilised probleemid, mis tegid ralli piisavalt huvitavaks, teine massin oli mu volvo 243 - ja ütleme, et sellega oli igav sõita, sest see oli heas korras ja natuke liiga kaasaegse juhitavusega, järgmisena sõitsin aastaid 78a volvo 343ga "LY on libu", vot see oli raju auto, olematude kw-ga kannatas kehval teel arendada hirmutavaid kiirusi, siis tuli 80a alfa giulietta ja jällegi masin millega kehvades oludes on oskajal juhil (mida mina ei ole) arendada soovikorral ulme kiirust ning juhitavus oli super, ning seejärel wartburg -no krt, see oli isegi parem kui alfa ehk kui oleks olnud normaalsed pidurid ja heas korras tehnika, siis 150+ kmh sital teel pole üldse mingi probleem (muidugi juhi taha jääb, sest ma pole väga riskialdis)
see kordne fiat oli aga hoopis teisest maailmast ehk võibolla hoopis teisest ajastust, paraku pole mul ka tagamootoriga masina sõidukogemust ning massin oli nn tulitera uus ehk ma plnud taga millimeetritki sisuliselt sõitnud aga hirmus tahtmine oli sellega taverallile tulla ja proovida
eks tal on veel midagi vaja ehitada, sest pidureid muidugi polnud ja tagasiteel koju väga üle 80kmh ei taha kiirendada, ning nagu mainitud oli libedaga kergeninaga väga kole sõita, kuigi sillastend sai tehtud päev enne
mina ei viska küll kellegile ninale, et kes kihutas ja kes mida tegi, suht poogen on sellest, sest kõik oli fun ja veelkord fun
hoolimatta sellest, et lasti rajale minu jaoks suht arusaamatute aastanubritega masinad, oli siiski stardirivi ikka haruldustest paks, ehk siis need "mõttetud" masinad kadusid massi ära
muidugi soovitaksin osalejatel peeglisse vaadata oma massinate osas, ehk saaks natuke vanemate asjadega tulla, sest see pole raske ega ka majanduslikult võimatu, õnneks oli jah lahetadlt tuunitud sigulle päris mitu
loodame et priit ikka ei viska püssi pöösa
esimene ralli oli bmw e21, see oli suht ok masin aga ilmnesid teatud tehnilised probleemid, mis tegid ralli piisavalt huvitavaks, teine massin oli mu volvo 243 - ja ütleme, et sellega oli igav sõita, sest see oli heas korras ja natuke liiga kaasaegse juhitavusega, järgmisena sõitsin aastaid 78a volvo 343ga "LY on libu", vot see oli raju auto, olematude kw-ga kannatas kehval teel arendada hirmutavaid kiirusi, siis tuli 80a alfa giulietta ja jällegi masin millega kehvades oludes on oskajal juhil (mida mina ei ole) arendada soovikorral ulme kiirust ning juhitavus oli super, ning seejärel wartburg -no krt, see oli isegi parem kui alfa ehk kui oleks olnud normaalsed pidurid ja heas korras tehnika, siis 150+ kmh sital teel pole üldse mingi probleem (muidugi juhi taha jääb, sest ma pole väga riskialdis)
see kordne fiat oli aga hoopis teisest maailmast ehk võibolla hoopis teisest ajastust, paraku pole mul ka tagamootoriga masina sõidukogemust ning massin oli nn tulitera uus ehk ma plnud taga millimeetritki sisuliselt sõitnud aga hirmus tahtmine oli sellega taverallile tulla ja proovida
eks tal on veel midagi vaja ehitada, sest pidureid muidugi polnud ja tagasiteel koju väga üle 80kmh ei taha kiirendada, ning nagu mainitud oli libedaga kergeninaga väga kole sõita, kuigi sillastend sai tehtud päev enne
mina ei viska küll kellegile ninale, et kes kihutas ja kes mida tegi, suht poogen on sellest, sest kõik oli fun ja veelkord fun
hoolimatta sellest, et lasti rajale minu jaoks suht arusaamatute aastanubritega masinad, oli siiski stardirivi ikka haruldustest paks, ehk siis need "mõttetud" masinad kadusid massi ära
muidugi soovitaksin osalejatel peeglisse vaadata oma massinate osas, ehk saaks natuke vanemate asjadega tulla, sest see pole raske ega ka majanduslikult võimatu, õnneks oli jah lahetadlt tuunitud sigulle päris mitu
loodame et priit ikka ei viska püssi pöösa