27-02-2016, 20:20 PM
(27-02-2016, 19:35 PM)PlyVal64 Kirjutas:(27-02-2016, 18:56 PM)Hoomer Kirjutas: Esmalt tänud korraldajale/tele!
Priit, kas sedasi lisakatse eest karistuspunkte jagades asi veic ebaaus pole? Ei virise ega vingu, lihtsalt arutlen, et teatud klassi autoga rajale tulles on selge, selle autoga ei ole kunagi mingit võimalust võita. Mida vähem on klassis autosid (mootorattaid), seda rohkem karistada saad. Samas suure osalusega klassis võid lisakatse läbida pool magades ja pole hullu. Usun, et paljud tulevad ja proovivad endast anda parima, aga selline teatav ebaõiglus tõmbab motti alla. Kõik lähevad ju koondtabelis ûhte potti..
Muuseas täpselt nii ongi! Lisaks antakse paljudel vanaautorallidel uuematele juba ette karistuspunkte... LISAKS ajastu gruppidele jagatakse autod veel ka kubatuuripõhiselt!
Kui vaatad tulemusi, siis valdavalt võidetakse rallisid justnimelt selle 60'te lõpu ja 70'te algusaja 2000+ kubatuuriga heade autodega, nagu 911 jms. Pluss siis Volvod. Ehk need, kus on juba olemas "juhitavus ja võimsus", neid on palju ja lisakatsetel elik vanautoralli keeles "testidel" saadakse hea tulemuse puhul vähe karistuspunkte/sekundeid. Kogu süsteem on muidugi keerulisem aga asi on siiski Historic.
Historic on omaette teema ja ei lähe tegelikult päris antud kontekstiga kokku.
Antud juhul annab eelise pigem ühe silla vedu, kui väljalaske aasta....
![Smile Smile](https://forum.automoto.ee/images/smilies/smile.gif)