29-02-2016, 17:39 PM
Tsitaat:Muuseas: ma küll oma mat-füssi eriklassi ja tipi haridusega ei mõista, kuidas on inetrspiduritega lamellrehvidel haagis naastrehvidel ABSiga auto sabas ohtlik??? Kuhu see haagis sealt siis sõidab või kuidas on sabas tilpnev O1 haagis rehvidel, millel puudub IGASUGUNE külgsuunas pidamine, OHUTUM??? KEHTIVATE füüsikaseadustega ei ole kõnealune nõue kuidagi kooskõlas...
Kui misiganes põhjusel veduki pidamine on oluliselt parem kui haagise pidamine, siis korras inertspidurid tõmbavad haagise rattad loha ilma igasuguste probleemideta. Olen seda kogenud. Ega sellest esimese hooga kohe arugi ei saa. Ainult et pidurdades lükkab kuidagi rohkem kui tavaliselt. Ja just see, et loha ratastega haagis viimasegi pidurdusvõime ning pidamise kaotab ja veel rohkem vedukit lükkama hakkab, surub pidurid veel rohkem peale. Kui peeglisse vaadates näed, et haagise tagumine ots mööda hakkab minema, võtab "junni jahedaks" küll. Olukorra vastu aitab ainult kiirendus, mis haagise piduri maha tõmbaks. Proovi seda aga teha kui ees ristmik on. Selleks et O1 nõnda teeks on aga väga tugevat külgsuunalist jõudu (kurvi) vaja. Noh umbes nagu prooviks külglibisemisse saada autot millel tagarattad veerevad vs tagarattad plokeerinud.