29-02-2016, 17:58 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-02-2016, 18:00 PM ja muutjaks oli v6sa.)
(29-02-2016, 15:44 PM)PlyVal64 Kirjutas: ...
Muuseas: ma küll oma mat-füssi eriklassi ja tipi haridusega ei mõista, kuidas on inetrspiduritega lamellrehvidel haagis naastrehvidel ABSiga auto sabas ohtlik???
...
Oled oma väites kindel? Praegu väidad, et lamellrehvi pidamine on parem, kui naastrehvil?
Minu kogemus räägib vastupidist: naastrehvidega vedur suudab isegi ABSpidurdusel haagise TÖÖKORRAS pidurid blokeerida, millele järgneb koheselt põige teekallaku suunas. Kui haagis juhtub olema autost raskem, siis läheb rooli taga üsna soojaks Võin oma kogemustest kinnitada. Lamellrehviga vedur on selles mõttes ohutum, et vedur ei käi haagisest nii palju üle. Ning kui haagisel on naastud, siis on kooslus üsna muretu: kui auto liigub soovitud rajal, tuleb käru järele.
Mis puudutab O1 haagiste rehve, siis maakana olen sunnitud oma väikekäru all häid naaste pruukima, kuna isegi lamellrehvidega pereuniversaali taga kipub märkimisväärse koormata haagis üsna laiu kaari võtma. Naastrehvid rahustavad oluliselt, aga rööbastes teed võivad siiski üllatada.
Talverehvide kohustuse kaotamine õue vaadates ning liikluses ringipõrkavate ullikeste osakaalu meenutades mõistlik küll ei ole.