01-03-2016, 10:26 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-03-2016, 10:27 AM ja muutjaks oli v6sa.)
(29-02-2016, 23:28 PM)Sm.Autojuht Kirjutas: ...
Nüüd pagana gargo rehvid c-märgiga uuel haakel paari aastaga täitsa otsas.Mis aga O2 treilal veel naastrehvid peaks tegema kui talvel asfalt teel priskeid pöördeid teha.Kahe teljelist haaget pean silmas.Julm on ilma naastutetagi see murdmine aga kui muidu välja ei pööra siis nii ongi.
Ega siin ei ole ju midagi pistmist sellega, et:
A) haagise läbisõit on kordades suurem;
B) haagist ei hooldata enne iga pikemat sõitu;
C) haagis on neljarattaline ja igal pöördel lohistab rehve
D) haagise lõhkumisel minnakse poodi ja ostetakse lõhutud detail, mitte ei hakata kõiki tuttavaid läbi kammima lootuses, et kellelgi vedeleb varuks ostetud detail garaažiriiulil.
Aeg kuldab mälestused
Kuigi pean tunnistama, et mul on auto alla ära pragunenud ühed Made In Korea MS rehvid kahe aastaga. Äkki olid Maloyad, ei mäleta enam.
Subrikut võib ju kiita, selleks on omaette teemagi olemas. Aga igapäevakasutuses on vähe kohti, kus ma selle vabatahtlikult autole järgi paneks. Ning needki juhud ei kuulu teeliikluse alla
Minu polutorka (kaheteljeline 2000 kg eluskaaluga Henra) all on naastud teist talve. Läbisõit on sel küll väike, kõigest mõni tuhat km talve jooksul, kuid mingit kulumist ma märganud ei ole. Kerghaagise all olevad naastud ei kulu küll üldse...