01-03-2016, 10:50 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-03-2016, 10:56 AM ja muutjaks oli v6sa.)
(01-03-2016, 10:39 AM)Kult Kirjutas: Täpselt sellepärast et loodan/lootsin et saab kuidagi 3500kg treilaga liiguta, ehk siis be kategooriaga seaduslikult. Krn 2.1 oleks veel taga, 500kg-se tühimassiga treila leiaks, aga ei taha väga üle olla kaaluga. Mitu % võib olla üle kaal enne kui kiusama hakatakse.
Seaduslikult ei saa, kuna 3500 kilose kandevõimega haagised kaaluvad üle 500 kilo ja russ kindlasti üle 3 tonni. Teenelikend on nõukatehnikast veel O2-kõlbulik Ja jaksab kaaerrenni kerida, kabiinita isendis pole suvel väga kole istuda ka.
Mingit lubatud ületamise protsenti teada ei ole. Olen kolm korda kordnikega ülekaalu teemadel suhelnud ja kõigil kolmel korral nad mainisid mokaotsast ja mitteametlikult, et kuni 10% piirdutakse märkusega ning nõutakse koorma ümberladumist. Sellest ülespoole tuleb hinnakirjajärgne tasu maksta.
Russiline on sedapalju raske ja kõrgel oleva raskuskeskmega asi, et mina seda isegi ei üritaks O2 haagisega liigutada. Pigem võta C1 väikeveok, saad odavamalt ja ohutumalt. Multilftiga, kui on tahtmist ja ressurssi kindla peale minna. On suur vahe, kas ronida tagaveduse russiga libedale platvormile või sõita 10 cm kõrgusesse metallkasti
MTZ50 võiks olla nibin-nabin piiripealne, kui visata käivitusmootor minema ja asendada 4 kW starteriga, mis kolakat akut ei nõua. Kaalusääst pea 100 kilo. Aga niiduki jagu jääb ikka ülekaalu. Samas selle saab rongi vedavale kastikale selga tõsta, kui natuke nuputada Niikuinii tuleb konkreetne juhtum täpselt ära kaaluda, et oleks vaidlemiseks alust.