01-03-2016, 11:10 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-03-2016, 13:10 PM ja muutjaks oli Seiklusminister.)
(01-03-2016, 09:45 AM)v6sa Kirjutas: Kolm küsimust.
1) Kui nett kukub, kas siis jääb üritus ära?
2) Kui SI-pulk kärvab (või sisaldab lihtsalt ebareaalseid andmeid), millise koha saab ekipaaž?
3) Miks kõik tegevused peavad olema surutud netti läbi näritud õuna/paksu tünni pildi?
Huvitav, et kaks Joonast korraga talveralli pärast muret tundma hakkasid...
AO äpi puhul kogutakse andmed levi puudumisel rakendusse ja saadetakse välja siis kui levi tekib.
Kui rakenduse või Si jaama töös täiesti kindel ei ole või tekib mõni kõrvale kalle, siis olen oma praktikas asju dubleerinud. Kui probleeme pole, siis on kiire ja lihtne viis rakenduse/si jaama info, kui tekib probleem, siis saab paberiga võrrelda. Elektroonika eelis on veel see, et see välistab inimesest tingitud vea faktori.
EDIT: Lisaks on äpi eeliseks kiiruste kontroll ja asukoha tuvastus. St saad reaalaajas ja tagant järgi vaadata kiirusi ning tiimi asukohta. Lugedes Talveralli järelkaja, siis oli üheks teemaks kihutamine ja liiga suureks kasvavad kiirused. Äpiga saad panna peale üldise ja asukohapõhise kiirusepiirangu nt külas 30, põlluvahe teedel 70 ja iga rikkumine toob karistuspunke ja kajastub kohe ka tulemustes. See välistaks ka aja tagasisõitmise. Lisaks saaks tagantjärele kontrollida, et kes mingi jama kuskil põhjustanud on.
See on jah huvitav, et kuidas kaks Joonast huvi tunnevad

Igaljuhul edu!