03-03-2016, 13:51 PM
(02-03-2016, 09:12 AM)AsTroSS Kirjutas: Kui te nii kõvasti igat punkti taga ajate, kas siis teie sõidus jäi kohta ka FUN'ile?
Isegi võistlusjuhend ütleb:
PS! See ei ole võidu ja auhinna peale sõitmise üritus, vaid FUN, FUN ja veelkord FUN!
Kuskil põldude vahel pikal sirgel ja jube libedal teel vajutada kiirus kolmekohaliseks et jääda oma ideaal aega on ikka päääääris fun. Seekord oli põlluvahelistel teedel max 1 ja 3 ja mõni number taha. Eelmisel aastal tegime kuskil kuiva asfaldi peal 1 ja 6 ja mõni number taha. Oli vaja noh. Aga plussiks oli see et liiklust ka polnud. Kuskil metsavahel teha 70-80 ja veel kurvides kerged külge lasta on kõige ehedam FUN!!!! Fun ongi see kui kaardilugeja ütleb: Kui mööda saame siis pead aega tasa tegema, me oleme ieaalist maas. Mina küsin et : AEG ja Kilomeetrid? Kaardilugeja 16 minutit ja 18 Km. Ja siis läheb kohe Fun lahti.
Edu kõigile tinakirsadele! Tinakirsa peakski nagu auhinnaks tegema! Mõnele ekipaazile kindlasti sobiks.
Lisakatsest rääkides on jah see teema kõige olulisem et kui õige su rehv on ja kui hästi sa oma autot valdad. Isiklikult väikestel ja käänulistel radadel Lepoga palju ei loodagi, pikk teljevahe ja roolimehaanika aeglus. Peamine et autot katki ei tee( üks rekord tuunis ennast kohe seal ära, kahju kohe). Tean omastkäest et väiksel käänulisel rajal on LADA ikkagi kiirem. Võimsusega pole seal midagi teha. Võimsus kraabib läbi valede rehvide vaid tühja. Omal on 205-65 bridgestoned, naela on ja mustrit ka ca 7mm aga vaja oleks olnud väga teistsuguseid rehve.